کی به جای فرهاد قول قهرمانی داده؟


سرویس خبر شماره: 1823598 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 00:44 |
24,452 امتیاز خبر|

16نظرات

حالا بلوز بعد از گل حیاتی آرمان

در جدیدترین مورد، فرهاد مجیدی پس از پیروزی شیرین برابر شهر خودرو و با حرکتی ستودنی، یکی از هواداران استقلال به نام شهاب را که پیش از این بارها در تمرین دیده بودیم، با خود به کنفرانس مطبوعاتی برد و نشست. صندلی راحتی محمد نویی فر مدیر رسانه آبی ها نشستند و حتی دقایقی با هم گپ زدند.

در هر صورت کار جالب فرهاد مجیدی در نشست خبری، گل خارج از زمین برای سرمربی محبوب آبی هاست. فردی که بدون در نظر گرفتن نام و جایگاه افراد، برای عشق و علاقه هواداران استقلال به تیمش ارزش قائل است و در نتیجه به هواداران تیمش احترام می گذارد.

شهاب هوادار استقلال که پیش از این چندین بار در تمرین مورد استقبال مجیدی قرار گرفته بود امروز 88 دقیقه برای پیروزی تیمش دعا کرد و فرهاد به قولش برای بردن او به نشست خبری عمل کند. این اتفاق افتاد و هوادار متعصب آبی ها در نشست خبری به جای سرمربی استقلال قول برد را داد.

مجیدی که چهره خندان و راضی کننده اش پیش از این پس از پیروزی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دیده شده بود و مهدی قائدی را به پشت انداخت و صعود تیمش از گروه مرگ را با شادی برتری بر حریفان آسیایی جشن گرفت. با یک هوادار معمولی و لبخندی بر لب وارد نشست خبری شد زیرا این بار قهرمانی را بیش از همیشه به خود نزدیک می بیند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور هواداران خاص استقلال اتفاقی بود که هم در تمرین و هم در دیدارهای آبی ها رخ داد. هوادارانی که عاشق تیم مورد علاقه خود هستند و هر کدام شرایط خاص خود را دارند، نمی توانند از تشویق تیم خود دست بردارند.

شهاب در نشست خبری پس از پایان بازی نسبت به قهرمانی تیمش ابراز امیدواری کرد و با اشاره به صحبت های حسین عسگری داور مسابقه مدعی شد که پنالتی سپاهان در دیدار مقابل استقلال اشتباه بوده است. گفت امسال صددرصد قهرمانیم و در جشن قهرمانی شرکت می کنم.

روزی که استقلال با علم به توقف پرسپولیس وارد زمین شد، 88 دقیقه طول کشید تا دوباره فاصله تا بالای جدول افزایش یابد. آبی ها با گل آرمان رمضانی در این دیدار پیروز شدند در حالی که شهاب هوادار تیم سندروم داون منتظر برد تیم محبوبش بود زیرا مجیدی به او قول داده بود در صورت شکست شهر خودرو او را به نشست خبری خواهد برد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

هواداران مبتلا به سندروم داون یا برخی از هواداران معلول روی ویلچر با استقبال گرم بازیکنان فرهاد مجیدی و استقلال مواجه شدند. اتفاقی تکراری در تمرینات و دیدارهای این تیم که از زمانی که سرمربی جوان نیمکت نشین استقلال را برعهده گرفت، در جریان است.

مجیدی در بازی دوستانه چند هفته پیش تیمش مقابل فجر سپاسی نیز یکی از هواداران کودک تیمش به نام امیرحسین که ویدئوی بدلکاری او منتشر شد. او روی نیمکت تیم و کنار آن نشست و نشان داد که به فکر هواداران و هواداران تیمش است.

این بار نه مهدی قائدی بلکه یک هوادار معمولی بود که با لبخند فرهاد و عبور او از مقابل میکروفون خبرنگاران قاب را پر کرد.