جشن گل گهر چند هزار نفری بعد از دو سال


سرویس خبر شماره: 1823599 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 00:48 |
1,377 امتیاز خبر|

0نظرات

گل گهر پس از چهار هفته وقفه از بازی های لیگ، هفته بیست و پنجم خود را در خانه با تساوی یک بر یک در خانه به پایان برد تا امشب برای دومین بار مقابل تماشاگران خود به میدان برود.

شاگردان امیر قلعه نویی برای اولین بار در حضور تماشاگران خود قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفتند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 15 فروردین پس از دو سال هواداران گل گهر سیرجان برای اولین بار در ورزشگاه قاسم سلیمانی به تماشای بازی تیم شهر خود نشستند. این بازی مهیج با تساوی سه بر سه مقابل شهر خودرو به پایان رسید تا هواداران گل گهر با وجود داشتن یک بازی پرهیجان فوتبال طعم پیروزی را نچشند.

هواداران گل گهر که از تمامی رده های سنی در بین آنها دیده می شد، از ابتدای بازی تا به ثمر رسیدن گل اول تیم خود را تشویق به گلزنی کردند و سپس پس از زدن گل دوم، جشنی تمام عیار برپا کردند. بستر، زمینه. . بازیکنان گل گهر در پایان مسابقه به جمع هواداران آمدند و از حمایت بی سابقه آنها تشکر کردند و با آنها دست دادند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هواداران گل گهر در بازی امروز نیز مانند بازی با شهر خودرو استقبال قابل توجهی از بازی تیم خود داشتند. نماینده سیرجان از توانایی ایجاد شده توسط Corona HQ در برابر آلومینیوم اراک نهایت استفاده را برد و توانست یک برد شیرین را نصیب هوادارانش کند.