گزارش زنده: بارسلونا صفر – رئال مادرید صفر

به گزارش “ورزه سه”، دیدار دور دوم مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، کوپا دل ری، بین تیم های بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شود.

در دقیقه 11 بازی، پاس شگفت انگیز رودریگو در ابتدای بازی به وینیسیوس رسید اما آن بازیکن در شرایط نامتعادل نتوانست دروازه تراشتگن را باز کند.


بارسلونا و رئال مادرید امشب برای پنجمین بار در این فصل در نیوکمپ به مصاف هم رفتند.

گزارش زنده: بارسلونا صفر - رئال مادرید صفر

اکانت های رسمی رئال به زبان های مختلف در توییتر این عکس را از یازده ستاره کهکشانی در حال فتح نیوکمپ منتشر کرده اند.

1838942

ال کلاسیکو پنجم در شرایطی آغاز شد که بارسلونا در بازی دور اول با یک گل رئال را شکست داد و حالا بدون باخت در این بازی راهی فینال می شود.

1838939

ترکیب بارسلونا: ترشتگن، آرائوتو، مارکوس آلونسو، بالده، کندال، سرخیو روبرتو، کیسی، بوسکتس، گاوی، رافینیا و لواندوفسکی ترکیب اصلی ژاوی برای محافظت از برد ارزشمند بازی رفت هستند.
ترکیب رئال مادرید: کورتوا، آلابا، میلیتائو، کارواخال، کاماویگا، مودریچ، کروس، والورده، رودریگو، وینیسیوس و کریم بنزما امشب در ماموریتی هستند تا امید هواداران رئال برای قهرمانی در جام حذفی را زنده نگه دارند.

سکانس چند صحنه داوری اعتراض شدید تماشاگران در نیوکمپ را به همراه داشت و ژاوی سرمربی بارسلونا نیز پس از اعتراض به داور در دقیقه 16 از سوی داور با کارت زرد روبرو شد.

1838952
1838953

با پشت صحنه و اتفاقات این مسابقه همراه باشید؛

برخورد توپ با دستان داوید آلابا روی پاس گاوی و تصمیم داور برای ادامه بازی اولین جنجال داوری بازی امشب است. (اخبار تکمیلی..)

1838945

در دقیقه 10 این دیدار هواداران بارسلونا با فریاد مسی مسی فوق ستاره آرژانتینی را تشویق کردند و به نوعی علاقه خود را به بازگشت این بازیکن به نیوکمپ اعلام کردند. (اخبار تکمیلی..)

1838941

پاس گل استثنایی کارواخال در دقیقه 24 به رودریگو این فرصت را داد تا دروازه بارسا را ​​باز کند، اما ستاره برزیلی در یک قدمی ساکت کردن نیوکمپ فاصله داشت.



سرویس خبر شماره: 1899291
16 آوریل 1402 در 10:59 ب.ظ
3.9 هزار |

1نقطه نظر

نیمه نهایی کوپا دل ری

اولین فرصت جدی بازی در دقیقه 9 برای شاگردان ژاوی رقم خورد که ضربه نقطه ای گاوی پس از برخورد به مدافعان در آغوش کورتوا گیر کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

درگیری شدید گاوی و وینیسیوس جونیور پس از اعلام خطای ستاره جوان بارسا روی وینگر رئال مادرید باعث شد تا ناگهان صدای تماشاگران ورزشگاه بلند شود و در نهایت داور این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.


همکاری سه جانبه وینیسیوس، کروس و بنزما در دقیقه 33 بازی فرصتی ایده آل برای گلزنی رئال مادرید ایجاد کرد اما ضربه کریم به دست ترشتگن افتاد.