گلسیانی: خارجی ها خیلی راحت قرمز می شوند

گلسیانی پس از باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان گفت: متأسفانه نتیجه را از دست دادیم اما این شکست به دلیل مشکلات فراوان ما بود. می خواهیم این پیروزی را به سپاهان تبریک بگوییم، آنها شایسته این پیروزی بودند، اما ما برای قهرمانی به مبارزه ادامه می دهیم.

1831310

گلسیانی درباره اخراج لئاندرو پریرا از زمین و قضاوت تیم داوری در دیدار با سپاهان گفت: من یک بازیکن خارجی (در ایران) هستم و به یاد دارم که در بازی دومم بدون دلیل دو کارت زرد دریافت کردم. نمی توانم بگویم که تصمیم اخراج عادلانه بوده یا نه، اما چیزی که در مورد داوری در فوتبال ایران فکر می کنم این است که خیلی راحت به بازیکنان خارجی تذکر می دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جورجی گلسیانی که هفته گذشته به دلیل بیماری نتوانست در بازی مقابل تراکتورسازی به میدان برود، در بازی حساس مقابل سپاهان در ترکیب اصلی قرار نگرفت اما در نیمه دوم به میدان رفت. . و نتوانستند مانع شکست آنها شوند.

وی درباره شرایط جسمانی خود که نتوانست در بازی با سپاهان قرار بگیرد، گفت: سرما خوردم و بعد از 6 روز بیماری امروز بیرون رفتم. مرتضی پورعلیگنجی و سینا اسدبیگی هم مسائل مشابهی داشتند. با این حال، اینها دلایل اصلی نیستند.

مدافع پرسپولیس می گوید تیمش هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد و در هفته های آینده برای رسیدن به آن تلاش خواهد کرد. این یک بازی لیگ است، اما این بدان معنا نیست که ما شانس قهرمانی در لیگ را نداریم. ما هنوز فرصت داریم و باید بجنگیم.

1831309

مدافع گرجستانی پرسپولیس به اخراج مهاجم برزیلی از آن تیم مقابل سپاهان واکنش جالبی داشت.

گلسیانی: خارجی ها خیلی راحت قرمز می شوند


سرویس خبر شماره: 1895248
21 مارس 1401 در 01:44
1.8K |

0نقطه نظر

ما نه عذرخواهی می کنیم و نه تبریک می گوییم.