گوتیه: نمی توان در هر بازی 4 گل برای برد به ثمر رساند

گوتیه در این بازی از دفاع چهار نفره استفاده کرد و هواداران پاری سن ژرمن شاهد بازگشت پرنسل کیمپمبه به خط دفاعی تیمشان بودند. اما نقشه های گوتیه در فاز دفاعی به نتیجه نرسید. وی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:


سرویس خبر شماره: 1850795
07 نوامبر 1401 @ 22:37 |
2.5 هزار |

6نقطه نظر

درخشش حمله را با ضعف دفاع خنثی کردیم
اگر مجبور باشید هر بار چهار گل بزنید تا برنده شوید، دچار مشکل خواهید شد. چون در حمله موفق بودیم دفاع را رها کردیم و حریف را که می خواست انجام دادیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما پاریسی ها فضای زیادی را به بازیکنان تروا واگذار کردند و به همین دلیل سه گل دریافت کردند. کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری پس از بازی به این موضوع اشاره کرد و گفت که از عملکرد دفاعی تیمش راضی نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن امشب در خانه مقابل تروا با درخشش لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه موفق شد با نتیجه 4 بر 3 بر حریف غلبه کند.

کریستوف گوتیه، سرمربی پی اس جی، پس از پیروزی 4-3 تیمش مقابل تروا، از عملکرد بازیکنانش در فاز دفاعی ناراضی بود.

گوتیه: نمی توان در هر بازی 4 گل برای برد به ثمر رساند

ما به طور کامل پخش کردیم. اینجوری نباید ازش دفاع کرد
تیم ما از همان دقیقه اول بسیار نامتعادل بود. زمانی که می خواستیم از زمین حریف پرس کنیم، موفق نمی شدیم و به ندرت موفق می شدیم توپ را پس بگیریم. ما در همه دوئل ها شکست خوردیم. اشتباهات ما خیلی زیاد بود که نباید می شد. ما خیلی باز کار کردیم و فضا دادیم که نباید اینطور باشد. ما باید این مشکل را حل کنیم و زمان بیشتری را به آن اختصاص دهیم.