بایرن 1-1 کلن: رهبری در خطر است


سرویس خبر شماره: 1866618
05 فوریه 1401 در 00:56
1.6 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

بایرن مونیخ در بازی خانگی مقابل کلن با نتیجه 1-1 متوقف شد.

بایرن 1-1 کلن: رهبری در خطر است

بایرن نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و رایان گرونبرش که جای لئون گورتسکا را گرفته بود می توانست در دقیقه 49 بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه خطرناک او از کنار دروازه کلن به بیرون رفت.
شش دقیقه بعد نوبت به کینگزلی کومان، دیگر تعویضی بایرن رسید که به جای گنابری وارد زمین شد تا شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما شواب این بار نگذاشت دروازه تیمش باز شود.
حملات بایرن ادامه داشت اما دفاع فشرده و منسجم کلن مانع از ایجاد موقعیت ویژه روی دروازه آن تیم شد. در دقیقه 79 توماس مولر می توانست با ضربه سر کار را به تساوی بکشاند اما باز هم شواب با واکنشی به موقع توپ را از بالای دروازه فرستاد.
فشار حملات بایرن ادامه داشت تا سرانجام در دقیقه 90 قفل دروازه کلن باز شد. یوشوا کیمیچ که در پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ بود، با یک ضربه دیدنی دروازه شواب را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

کلونی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 4 دقیقه به گل رسیدند. از روی یک کرنر از سمت چپ دروازه بایرن بود که یولیان شابوت با ضربه سر توپ را به تیرک دروازه فرستاد و الیاس سخیری کار را در تیرک دروازه به پایان رساند.

1794848
پس از این گل، بایرن ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 14 بود که سرژ گنابری در محوطه جریمه کلن صاحب موقعیت شد، اما ضربه او را ماروین شواب به خوبی مهار کرد.
برتری بایرن ادامه پیدا کرد و در دقیقه 24 گنابری دوباره روی پاس پشت پای لئون گورتسکا صاحب موقعیت شد که این بار ضربه او از کنار دروازه میهمان به بیرون رفت.
در حالی که بایرن به تساوی دست یافت، چیزی برای گل دوم کلن نمانده بود که روی یک ضد حمله دقیقه 29 گل دوم را بزند، اما شروع به موقع و شیرجه یان زومر مانع از استفاده دنیس حسینباسچیچ از این فرصت شد.
در دقایق پایانی نیمه اول این بایرن بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه 44 شواب ضربه محکم بنجامین پاوارد را به هر نحو ممکن مهار کرد و تلاش گورتسکا برای استفاده از توپ برگشتی بی نتیجه ماند. نیمه اول با یک گل برای کلن به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان یولیان ناگلزمن که در اولین دیدار خود در شروع مجدد بوندسلیگا مقابل لایپزیگ متوقف شدند، امشب نتیجه بهتری از تساوی 1-1 مقابل کلن کسب نکردند تا حالا دیگر مدعیان فرصت پیدا کنند. برای پر کردن شکاف با روشن کردن بالای جدول.

1794849
بایرن در ثانیه های پایانی تلاش کرد تا پیش بیفتد اما نشد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. بایرن با این نتیجه 36 امتیازی شده و با 4 امتیاز بیشتر از لایپزیگ همچنان در صدر جدول قرار دارد اما فرانکفورت که با یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد 30 امتیازی است و در صورت پیروزی مقابل فرایبورگ، بایرن به برتری می رسد. سه امتیازی است و به این ترتیب دیدار هفته آینده دو تیم بسیار حساس خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی