آیا خرید بعدی یوونتوس در تابستان نهایی می شود؟


سرویس خبر شماره: 1836931
آگوست 14, 1401 @ 8:44 ب.ظ
811 |

0نقطه نظر

وینگر صربستانی در راه تورین

یوونتوس در آستانه نهایی کردن قرارداد فیلیپ کوستیچ ستاره اینتراخت فرانکفورت با مبلغی نزدیک به 18 میلیون به علاوه پاداش است.

قرارداد این بازیکن در ژوئن 2023 به پایان می رسد و به دلیل عدم تمایل او به تمدید قرارداد، فرانکفورت راهی جز فروش فیلیپ کوستیچ در تابستان امسال ندارد. یوونتوس پیشنهادی 12 میلیون یورویی به اضافه 3 میلیون پاداش داده است اما باشگاه آلمانی برای فروش این بازیکن 20 میلیون یورو طلب دارد. اما نشریات آلمانی مدعی شده اند که بیانکونری ها به احتمال زیاد پاداش این قرارداد را افزایش خواهند داد و این معامله با 18 میلیون یورو در هفته های آینده نهایی خواهد شد.

البته احتمالاً کوستیچ اولین بازی فصل را امشب در بوندسلیگا مقابل بایرن مونیخ آغاز خواهد کرد اما به نظر می رسد این آخرین بازی او برای فرانکفورت باشد. این ملی پوش 29 ساله صرب فصل گذشته با به ثمر رساندن 7 گل و دادن 15 پاس گل در 43 بازی به تیمش کمک کرد تا قهرمان لیگ اروپا شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل گذشته یوونتوس در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا عملکرد چندان خوبی نداشت و تنها به سختی موفق به کسب سهمیه شد. با این حال سران این باشگاه در تابستان امسال با جذب ستاره های بزرگ سعی در تقویت تیم کرده اند و پس از حضور بازیکنانی مانند پل پوگبا و آنخل دی ماریا در تورین، حالا این وینگر دیگر است که احتمالا راهی یوونتوس خواهد شد. توتو اسپورت در گزارشی مدعی شد فیلیپ کوستیچ، وینگر صربستانی فرانکفورت به وستهام می رود، اما نظر این بازیکن تغییر کرده و اخبار حاکی از آن است که یوونتوس با کوستیچ برای انتقال به تورین موافقت کرده است.