آیا پیگیری هایی که هلال احمر برای شکایت از سرمربی تیم ساپینتو/استقلال انجام می دهد درس عبرت است؟

رئیس سازمان امداد جمعیت هلال حمر خاطرنشان کرد: در تمام دنیا طبق قوانین و موازین بین المللی این افراد حتی در جنگ و درگیری از مصونیت برخوردارند و دو برابر احترام هستند. وظیفه هلال احمر نیز حفاظت از این بستگان است. در این خصوص شکایتی از سرمربی استقلال مطرح شده و مسئولان هلال حمر معاون حقوقی جمعیت پیگیر این پرونده هستند که اگر این پرونده در اینجا متوقف نشود شاهد تکرار آن خواهیم بود.

ولی پور در گفت و گو با شبکه خبر گفت: انتظار می رود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موضوع را پیگیری کند. البته اتفاقی که در بازی با آلومینیوم افتاد مربوط به همکاران ما نبود اما کادر پزشکی که در کنار زمین چنین خدماتی را ارائه می دهند مورد حمله بازیکنان این تیم قرار گرفتند. اگر این مسائل به طور جدی پیگیری نشود، نتیجه اش ترویج خشونت و بی نظمی در بین بازیکنان و روی سکوها و در نهایت در جامعه است. کار از دست برگزارکنندگان مسابقه خارج است. ما همیشه بر شکایت خود اصرار داریم تا به نتیجه برسیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال مهدی ولی پور درباره شکایت هلال احمر از ریکاردو ساپینتو به دلیل ضربه زدن به برانکارد عوامل هلال احمر در دیدار ملوان و استقلال گفت: اقدام سرمربی استقلال مذموم بود زیرا در پایه ایجاد باشگاه های ورزشی قرار گرفته است. بر اساس گسترش فرهنگی، برای ارتقای سلامت جسمی و روحی، موضوعاتی مانند فتوت، جوانمردی، منشی بزرگ و شایستگی، تحویل امثال تختی آتش به جامعه.

وی افزود: ترویج خشونت و هنجارشکنی و این مسائل از سوی مسئولان و سرمربیان تیم های بزرگی مانند استقلال دور از انتظار است. چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​هر کدام از ما بسته به موقعیتی که داریم برای افراد خاصی الگو هستیم. در خانواده الگوی فرزندان و در جامعه الگوی عمومی که با آن سروکار داریم. خدمات ارائه شده توسط جمعیت هلال احمر در صورت بروز حوادث و سوانح توسط امدادگرانی که به صورت داوطلبانه با ما همکاری می کنند ارائه می شود.