بازی مرکب کارلوس کی روش دروازه بان ایرانی را انتخاب خواهد کرد

علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، پیام نظام، محمدرضا اخباری و امیر عابدزاده پنج دروازه بانی هستند که تا جام جهانی قطر منتظر تصمیم نهایی کارلوس کی روش هستند. هر کدام با توجه به عملکرد خود و البته سلیقه سرمربی تیم ملی و مربی دروازه بانان خود توانستند رقابت فشرده ای را بین خود دنبال کنند و امیدوار باشند که از سد نهایی عبور کرده و به افتخار بزرگ حضور در دوحه دست یابند. .

محمدرضا اخباری; کارآگاه گجت عقب نشینی نمی کند
زمانی که تراکتورسازی به جمع تیم های مدعی بازگشت، این محمدرضا اخباری کاپیتان تبریزی بود که با چندین سیو و نمایش خوب توانست نظر کارلوس کی روش را به خود جلب کند و او نیز طی دو فنی به اردوی تیم ملی سفر کرد. اردوهای ارزیابی . اکنون در مرحله نهایی است. جایی که باید دو دروازه بان مدعی دیگر را شکست دهد و نماینده تراکتور در جام جهانی معرفی شود. خبر تمرینات کوتاه مشاهده شده تیم ملی نشان می دهد که او تلاش بیشتری برای جلب توجه کی روش و مربی دروازه بان ها داشته است و باید دید که این بار شانس او ​​را در یکی از لذت بخش ترین اتفاقات نصیب او خواهد کرد. . برای جشن گرفتن یا نکردن دوران فوتبالش.

پیام مورد نیاز؛ نگاهی به امید تیم ملی
شاید یکی از دلایل اصلی بازگشت پیام تحید به لیگ برتر پس از تجربه حضورش در فوتبال پرتغال، کسب شانس حضور در جام جهانی بود. نیازمندی که با درخشش خیره کننده خود در سپاهان توانسته بود به رحیلیگ پرتغال برسد، به یک بازیکن تعویضی در تیمش بدل شده بود و گاه شانس کمی در جام حذفی داشت. او به لیگ برتر و سپاهان بازگشت تا حالا شانس حضور در اردوی پایانی تیم ملی را پیدا کند. با این حال او رقابت سختی با دیگر دروازه بانان پیش رو خواهد داشت و باید دید کی روش دوباره به او اعتماد خواهد کرد یا خیر.

اکنون ثانیه ها برای پنج دروازه بان مدعی پیراهن تیم ملی به آرامی می گذرد و شاید یک مسابقه بزرگ ترکیبی در انتظار آنها باشد. نبردی بزرگ برای دور نگه داشتن دو دروازه بان دیگر.

از بین 5 دروازه بان فعلی، 2 نفر باید به زودی از لیست کارلوس کی روش حذف شوند.
بیرانوند; رویای دیدن دوباره ستاره ها
بیرانوند در بازگشت به لیگ برتر موفق به کسب بالاترین آمار کلین شیت شد و با تجربه حضور در جام جهانی قبلی، بهترین شانس را برای حداقل همراهی و حضور در لیست نهایی تیم ملی در وضعیت فعلی. در جام جهانی قبلی، زمانی که همه روی عملکرد او زوم می کردند و منتظر رویارویی او با ستاره ها بودند، او به عنوان یک ستاره قابل اعتماد ظاهر شد و با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو شگفت انگیزترین سیو خود را انجام داد. با این حال با وجود شایعات مصدومیت و فشار، او اکنون با رقابت شدید سایر دروازه بانان روبرو است و حداقل حضورش در فهرست فعلا قطعی به نظر می رسد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پنج دروازه بان منتخب کارلوس کی روش دو هفته مانده به جام جهانی در حالی مشخص شدند که سرمربی پرتغالی تیم ملی قرار است تا کمتر از 10 روز دیگر آخرین بازیکنان خود را معرفی کند.

سید حسین حسینی; تلاش برای شکستن طلسم
آخرین بار استقلال در جام جهانی و روی تیرک دروازه، سال 1385 و حضور وحید طالب لو بود. پیش از آن در جام جهانی 1998 پرویز برومند به همراه عابدزاده و نکیسا به جام جهانی رفت. حال در شرایطی که استقلال در دو دوره قبلی جام جهانی هیچ نماینده ای روی تیرک دروازه نداشت که با حضور کارلوس کی روش روی نیمکت همراه بود، باید دید که سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان آبی پوشان خواهد توانست این طلسم را بشکند و شانس شرکت در مسابقه با سایر دروازه بانان این مسابقات را از طرف خود داشته باشد یا خیر.

1- علیرضا بیرانوند
۲- سید حسین حسینی
3- امیر عابدزاده
4- پیام نیازمندی
5- محمدرضا اخباری
کدام یک از این پنج قیم قادر به انجام آن خواهند بود؟ سه دروازه بان آخر لیست نهایی کارلوس کی روش چه کسانی خواهند بود؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

نفس های دروازه بان های تیم ملی به شماره افتاده و در پست دروازه بانی منتظر اعلام نهایی کارلوس کی روش برای لیست هستند.

بازی مرکب کارلوس کی روش دروازه بان ایرانی را انتخاب خواهد کرد

امیر عابدزاده; گل مورد علاقه کیروش
عابدزاده در دوره قبل توانست از شر افراد مشهور خلاص شود و در لیست سه قیم جای بگیرد. عابدزاده اگرچه در فصل گذشته یکی از گلزنان مطرح لیگ دسته دوم اسپانیا محسوب می شد، اما در هفته های گذشته نیمکت نشین بوده و به همین دلیل جایگاه او در تیم ملی نیز به خطر افتاده است. اما با توجه به حضور در اردوی قبلی و حضور در تیم ملی در دوران بازگشت کارلوس کی روش، شاید او به عنوان دروازه بان لژیونرها شانس زیادی برای بازگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی داشته باشد. . او در این زمینه با دو جام جهانی از نام پدرش پیشی خواهد گرفت.


سرویس خبر شماره: 1851942
14 نوامبر 1401 ساعت 12:54 |
461 امتیاز خبر

1نقطه نظر

حدس بزنید دو دروازه بان حذف شده از ایران

البته علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده در جام جهانی قبلی که در روسیه برگزار شده بود حضور داشتند و دروازه بان شماره یک فعلی پرسپولیس نیز حضور فیکس را در این رقابت ها تجربه کرد. حالا محمدرضا اخباری، سیدحسین حسینی و پیام نظام نیز به این رقابت ها راه یافته اند و کی روش نشان داده یکی از شگفتی های همیشگی خود را در خط دروازه خواهد داشت. او در جام جهانی برزیل در شرایطی که کمتر کسی انتظارش را داشت، شماره یک ایران را به علیرضا حقیقی داد. با این حال در جام جهانی روسیه حضور فیکس بیرانوند در تیم ایران قابل پیش بینی بود.