براک پردی پس از جراحی آرنج بازیگران دیوانه کننده ای انجام داد

قرار نبود نام او در طول فصل 2022 هرگز شناخته شود. اما به دلیل جراحات وارد شده به اتاق کوارتربک برای 49ers، پردی پس از انتخاب با آخرین انتخاب در درفت، به عنوان یک تازه کار وارد نقش اصلی شد.

براک پردی پس از جراحی UCL بریس بزرگی دارد



https://sportslens.com/news/look-brock-purdy-has-insane-cast-on-after-elbow-surgery/ منبع:

پیش نویس براک پوردی nfl

pic.twitter.com/xvBFjWANed

– وفادار به خلیج (@MacintyreSean) 26 مارس 2023

وقتی پردی هدایت تیم را برعهده گرفت، تیم 49 خیلی داغ بود و با او در مرکز زمین بازی را از دست ندادند. این تیم در فصل عادی باز هم شکست نخورد و علیرغم چرخش و علامت سوال با پرتاب کنندگان پاس خود به عنوان یکی از تیم های برتر NFL تثبیت شد.

موقعیت کوارتربک برای سانفرانسیسکو 49ers یکی از جذاب‌ترین نبردهای موقعیتی در NFL است، با توجه به اینکه بقیه لیست چقدر با استعداد و آماده برای سوپربول هستند. یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های لیگ در سال گذشته، براک پردی و عملکرد نامحتمل او و پایان فاجعه‌بار فصل برای تیم و بازیکن بود.

در عکسی که با یک طرفدار در جایی که به نظر می رسد یک کارخانه آبجوسازی یا تقطیر است گرفته شده است، پردی با لباس جدیدش ژست گرفته است. به نظر می رسد چیزی از یکی از فیلم های ترمیناتور است، با تسمه های بالا و پایین بازوی راست و یک میله فلزی که همه آنها را در جای خود نگه می دارد. در نزدیکی آرنج یک فنر یا سیم پیچ وجود دارد که کاملاً رباتیک به نظر می رسد.

در نهایت مشخص شد که پردی رباط ULC در آرنج خود را پاره کرده است و برای ترمیم آسیب به جراحی نیاز دارد.

تیم در حال غلتیدن بود، و به بازی قهرمانی NFC در برابر ایگلز رسید. اما فاجعه در آن مسابقه رخ داد. در اوایل کوارتر اول و در حالی که 49 ها از قبل عقب مانده بودند، پردی در یک ضربه برق آسا از هاسون ردیک ضربه خورد. تماس زمانی برقرار شد که پردی وارد حرکت پرتابی خود شد و هدف ردیک بازو بود. توپ شل شد و منجر به گردش شد، اما سانفرانسیسکو مشکلات بزرگتری داشت.

ظاهراً عمل جراحی به پایان رسیده است، همانطور که بریس عظیم روی بازوی پردی در جدیدترین عکس های او نشان می دهد.