تساوی آلمان و هلند در شب پیروزی فرانسه و انگلیس

در مهیج ترین بازی دوستانه امشب، تیم ملی ایتالیا پس از حذف باورنکردنی در مرحله مقدماتی جام جهانی موفق شد در خانه ترکیه به پیروزی برسد.

مهمترین بازی دوستانه مقابل دو تیم ایتالیا و ترکیه قرار گرفت. تیم هایی که به جام جهانی نزدیک بودند اما مقابل مقدونیه شمالی و پرتغال شکست خوردند شانس خود را برای صعود به جام جهانی از دست دادند و امشب در قونیه ترکیه در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند. تیم ملی ترکیه در دقیقه 4 به گل رسید.بازگشت شاگردان مانچینی منجر به پیروزی تیم ملی ایتالیا شد. البته در دقایق پایانی یکی از گل های خورده به ثمر رسید تا بازی با نتیجه 3-2 به سود ایتالیا به پایان برسد.

تیم ملی انگلیس نیز در خانه میزبان ساحل عاج بود و شاگردان ساوت گیت توانستند با 3 گل مقابل حریف آفریقایی خود به پیروزی برسند.

در آخرین روز فیفادی ماه مارس، چندین بازی دوستانه در سراسر جهان برگزار شد.

عجیب ترین نتیجه دیدار دوستانه امشب نروژ و ارمنستان این بود که هواداران دورتموند مهاجم ارلینگ هلند توانستند با پیروزی 9 گل در شب برایس زمین را ترک کنند.

تیم ساوت گیت در یک بازی آسان و بی دردسر ساحل عاج را با 3 گل شکست داد.

توجه داشته باشید که با پایان مسابقات ملی در سراسر جهان و بسته شدن پنجره فیفا در اسفندماه، مسابقات بین باشگاهی از سر گرفته خواهد شد.

جدال جذاب فنخال و شاگردان فلیک با تساوی 1-1 به پایان رسید تا اولین تساوی فلیک در دوران سرمربیگری اش در تیم ملی آلمان به ثبت برسد.

نکته جالب اینکه این دیدارهای تدارکاتی در شرایطی برگزار شد که آخرین رده بندی تیم ملی از سوی فیفا اعلام می شود تا قرعه کشی جام جهانی مشخص شود.

تیم ملی بلژیک با ترکیبی اصلاح‌شده و حضور بازیکنان جوان و پرطرفدار از سد حریف آفریقایی خود عبور کرد.

در دیگر دیدارهای مهم تیم فرانسه موفق شد با 5 گل از سد آفریقای جنوبی بگذرد. دیدار جذاب تیم های ملی هلند و آلمان به پیروزی نرسید و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. اسپانیا با 5 گل ایسلند را شکست داد و بلژیک و دانمارک بورکینافاسو و صربستان را 3-0 شکست دادند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که برخی از تیم های ملی برای تهیه بلیت رقابت های قطر 2022 در رقابت های مقدماتی جام جهانی حضور داشتند، برخی دیگر از تیم های راه یافته به جام جهانی و یا شانسی برای حضور در این مسابقات نداشتند، از این فرصت استفاده کردند تا برگزاری مسابقات دوستانه

تیم فرانسه میزبان جام جهانی 2010 را در شبی که کیلیان امباپه فوق ستاره خود را به نمایش گذاشت، شکست داد.

در شب درخشش زوج سارابیا – موراتا شاگردان لوئیز انریکه موفق شدند ایسلند را شکست دهند و با 5 گل مقابل حریف اروپایی خود پیروز شوند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817277 |
10 تیر 1401 @ 03:58 |
1,385 |

0نظرات

نبردهای دوستانه، چند ساعت مانده به اعلام رده بندی جدید