دانش آموزان آزمون فراتر از انتظار ظاهر شدند


سرویس خبر شماره: 1853695
24 نوامبر 1401 @ 17:13 |
12.4K |

0نقطه نظر

صف کشیدن دختران ایرانی برای حریفان اروپایی

با شروع نیمه دوم، علیرغم تعویض های زیاد در تلاش، تیم ملی ایران نتوانست نتیجه را حفظ کند و دومین کلین شیت را ثبت کند تا اینکه کارینا آلاخویک، بازیکن شماره 14 بلاروس در دقیقه 76 بازی را به تساوی کشاند. و این نتیجه تا پایان مسابقه باقی ماند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که نگاه ها به تیم ملی مردان ایران برای حضور در جام جهانی قطر دوخته شده بود، بانوان فوتبالیست ایران در دو دیدار متوالی به مصاف بلاروس رفتند که پیش از این نیز برگزار شده بود. سه بازی تدارکاتی در سال های گذشته اروپایی ها سه شکست متوالی را متحمل شده بودند تا شاگردان ادوارد دمنکات با اعتماد به نفس بالایی و برای حفظ رکورد پیروزی صددرصدی مقابل ایران راهی تهران شوند.

ظهر امروز از ساعت 15 دومین دیدار دوستانه ایران و بلاروس در ورزشگاه آرارات آغاز شد و در این دیدار زهرا قنبری مهاجم تیم خاتون بم و گلزن لیگ برتر بانوان ایران که به دلیل مصدومیت بهناز طاهرخانی نیز بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به دست آورد که بازوی او بسته بود، در آخرین لحظات نیمه اول با یک ضربه دیدنی دروازه بلاروس را باز کرد تا شاگردان آزمون با نتیجه 1- به رختکن رفتند. 0.

لازم به ذکر است تیم ملی بانوان ایران فروردین ماه سال آینده به مصاف دیدارهای مهم مقدماتی المپیک پاریس می رود و هدف از برگزاری دیدارهای تدارکاتی کسب آمادگی لازم برای این مسابقات است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با کسب یک برد و یک تساوی مقابل بلاروس، فراتر از انتظار ظاهر شد.

دانش آموزان آزمون فراتر از انتظار ظاهر شدند

اما دختران ایرانی در این دو دیدار غافلگیرکننده ظاهر شدند و با یک برد و یک تساوی حریفان خود را در دیدارهای آینده رقم زدند.
تیم ملی ایران در اولین بازی که روز شنبه 24 آبان ماه برگزار شد، با تک گل ملیکا متولی، مدافع برتر ایران در دقیقه 45 نیمه اول دروازه بلاروس را باز کرد. مقابل بلاروس