رسمی؛ کریستنسن به بارسلونا رفت


سرویس خبر شماره: 1832012
Jul 13, 1401 @ 6:49 ب.ظ
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با قراردادی چهار ساله؛

آندریاس کریستنسن در سال 2017 به استمفوردبریج بازگشت و در این پنج فصل 161 بازی رسمی انجام داد و دو گل به ثمر رساند. لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، جام باشگاه های جهان، لیگ برتر، یک جام حذفی و یک سوپرکاپ اروپا در لیست این مدافع جوان چلسی قرار دارند. آندریاس کریستنسن نیز در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در پورتو ظاهر شد و پس از مصدومیت جایگزین تیاگو سیلوا شد.

این بازیکن با قد 188 سانتی متر عملکرد درخشانی در هوا داشت و البته به دلیل عملکرد قابل قبولش در حرکات پا، لقب «دانمارکی مالدینی» را نیز به خود اختصاص داد. چلسی قصد داشت قراردادش را با آندریاس کریستنسن تمدید کند اما در نهایت خود این بازیکن تصمیم گرفت به بارسلونا برود. البته این معامله خیلی وقت پیش انجام شده بود و امروز بارسا رسماً قرارداد این مدافع بزرگ را اعلام کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اعلام کامل شدن خرید فرانک کسیه از میلان در ظهر امروز، باشگاه بارسلونا آندریاس کریستنسن، مدافع میانی دانمارکی چلسی را نیز رونمایی کرد. آندریاس کریستنسن در 10 آوریل 26 ساله شد، او تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد بست، همچنین بند فسخ قرارداد آندریاس کریستینسن 500 میلیون یورو خواهد بود. این بازیکن که از سال 2016 در رده های پایه چلسی تمرین می کرد، سپس به مدت دو سال به گلادباخ مونیخ قرض داده شد.

آندریاس کریستنسن مدافع سابق چلسی با قراردادی رایگان تا سال 2026 به بارسلونا پیوست.