ستاره رئال مادرید در 8 ماه 8 ساله شد (تصویر)

ستاره اتریشی اخیرا با رئال مادرید قهرمان لالیگا شد تا شروعی عالی در پرافتخارترین تیم های فوتبال اسپانیا و اروپا داشته باشد. آلابا در بیشتر فصل در ترکیب اصلی رئال مادرید بازی کرده است و حرکات خارق العاده ای برای کمک به قهرمان لالیگا توسط کارلو آنچلوتی انجام داده است.

در همین راستا مجله اسپانیایی AAS گزارشی در این باره منتشر کرده و معتقد است ستاره اتریشی در 8 ماهی که به رئال مادرید پیوست توانست 8 سال سفر کند و جای خود را در قلب هواداران رئال مادرید تثبیت کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داوید آلابا پس از 13 سال حضور درخشان در بایرن مونیخ و کسب تمام افتخارات ممکن، سرانجام تمایلی به تمدید قراردادش با این باشگاه نداشت و تابستان گذشته با رئال مادرید به توافق رسید. داوید آلابا که در این فصل لباس سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال را به تن داشت، حتی موفق شد در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا گلزنی کند.


سرویس خبر شماره: 1822459 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 20:17 |
4016 |

0نظرات

AAS در گزارشی جالب به محبوبیت زیاد دیوید آلابا تنها 8 ماه پس از حضور در رئال مادرید پرداخت.

آلابا همچنین به عنوان یک رهبر در قلب خط دفاعی رئال مادرید عمل کرد و تا حدودی جای خالی سرخیو راموس، اسطوره لوس بلانکوس را پر کرد. این بازیکن همچنین به سرعت به سطح بالایی از محبوبیت در بین هواداران رئال مادرید دست یافت. شادی های جالب این بازیکن با یک صندلی در بازی های اخیر رئال در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن و چلسی نیز حرکات جالبی بود که بر محبوبیت این بازیکن افزود.