سرمربی سابق بارسلونا هم به عربستان می رود!

انتقال عجیب و غیرمنتظره نونو اسپیریتو سانتو به اتحاد شوک بزرگی به فوتبالدوستان وارد کرد. سرمربی سابق تاتنهام که روزهای خوبی را در ولورهمپتون سپری کرده بود، راهی آسیا شد تا پس از رودی گارسیا، سرمربی سابق رم و لیون، دیگر مربی مهم قهرمانی این کشور آسیایی شود.

ستین که پس از باخت عجیب و سنگین 8-2 مقابل بایرن مونیخ از بارسلونا اخراج شد، حالا می تواند یک بار دیگر به زمین بازگردد. سرمربی سابق رئال بتیس و لاس پالماس که علاقه خاصی به شطرنج دارد، فصل آینده به مصاف رقبای قدرتمندی خواهد رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پازل مربیان صاحب نام فوتبال عربستان سعودی در حال تکمیل شدن است. فصل آینده را می توان یکی از جذاب ترین فصل های فوتبال عربستان نامید که در آن مربیان سرشناس رقابت بسیار سختی برای کسب عنوان قهرمانی خواهند داشت.

با حضور ستین در عربستان، رقابت بین او، رودی گارسیا، نونو اسپریتو و رامون دیاز جذاب تر از همیشه خواهد بود.

اما حالا حضور یک سرمربی دیگر در این کشور می تواند میدان مربیان مطرح دنیا را در عربستان تکمیل کند. باشگاه الشباب مدتی است با کیکه ستین سرمربی اسپانیایی مذاکره می کند. او که پس از ترک بارسلونا در سال 2020 هیچ تیمی را مدیریت نکرد، مذاکرات مثبتی با مدیران عربستانی داشت.

منابع خبری در عربستان سعودی از قرارداد کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا با الشباب خبر دادند.


سرویس خبر شماره: 1832308
15 جولای 1401 ساعت 11:49 |
3.6 هزار |

1نقطه نظر

منتظر یک انتقال شگفت انگیز دیگر هستیم

به گزارش روزنامه الریاضیه، طرفین بر سر قراردادی 2 ساله با دستمزد 3.7 میلیون یورویی به توافق کامل رسیده اند و سرمربی سابق بارسا با کادری 5 نفره به عربستان می رود و رسما قرارداد خود را با این تیم امضا می کند. الشباب.