طرح بازنشستگی ریبری: مربیگری یا مدیریت باشگاه؟

پس از سال ها درخشش در باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا، ریبری اکنون بازیکن سالرنیتانای ایتالیا است. اما در این فصل ریبری نتوانست مدت زیادی با پیراهن این تیم بازی کند و در بیشتر بازی های هفته های ابتدایی فصل روی نیمکت حضور داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که فرانک ریبری، وینگر 39 ساله فرانسوی به فکر آویختن کفش هایش و خداحافظی از فوتبال است. این خبر امروز تایید شد و بر این اساس ریبری طی روزهای آینده رسماً بازنشستگی خود را اعلام خواهد کرد.

گزینه های زیادی برای این ستاره فرانسوی وجود دارد. از مربیگری گرفته تا استعدادیابی، از جمله مدیریت ورزشی و مدیریت عمومی. در همین حال، گفته می شود که Salernitana قصد دارد یک مسابقه دمو برای خداحافظی ریبری برگزار کند. دیداری که قرار است ستاره های بزرگ دنیای فوتبال در آن حضور داشته باشند که به بازی در کنار ریبری یا مقابل ریبری عادت کرده اند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فرانک ریبری این هفته با مدیران سالرنیتانا دیدار خواهد کرد تا در مورد برنامه های بازنشستگی خود صحبت کند.

طرح بازنشستگی ریبری: مربیگری یا مدیریت باشگاه؟

ستاره کهنه کار فرانسوی این فصل تنها 36 دقیقه در بازی افتتاحیه سری آ سالرنیتانا مقابل رم بازی کرد و از آن زمان دیگر بازی نکرده است. گفته می شود این مشکل یکی از دلایل اصلی نارضایتی او و تصمیم او برای بازنشستگی بوده است.


سرویس خبر شماره: 1847562
18 اکتبر 1401 در 11:36 ب.ظ
3.6 هزار |

2نقطه نظر

امروز در ایتالیا اعلام شد که ریبری این هفته در جلسه ای با مدیران سالرنیتانا شرکت خواهد کرد تا در مورد برنامه های خود پس از بازنشستگی صحبت کند. موضوع اصلی این جلسه این است که آیا ریبری پس از اعلام رسمی بازنشستگی خود از فوتبال، بلافاصله پست مدیریتی یا در کادر فنی این باشگاه را بر عهده خواهد گرفت یا اینکه مدتی دور از باشگاه استراحت می کند و سپس به سالرنیتانا بازمی گردد. سمتی در مدیریت باشگاه بگیرم یا در تیم فنی باشم؟