آخرین عکس های این چند نفر با لباس استقلال؟

موقعیت دیگری که باید روی کاغذ به حال خود رها شود خط حمله آبی است. استقلال در این فصل با یک مهاجم نوک بازی می کند و در حال حاضر سجاد شهبازادا، کاوه رضایی، آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و پیمان بابایی می توانند به عنوان تنها مهاجم این تیم بازی کنند و طبیعی است که در این پست در امتیاز منفی یک بازیکن جدا شده است.

از ارسلان مطهری به عنوان جدی ترین گزینه جدایی یاد می شود. گفته می شود او از سپاهان و تراکتورسازی پیشنهاداتی داشته و ازدحام خط حمله نیز باعث شده تا او درخواست جدایی کند. این احتمال وجود دارد که فردا این خبر منتشر شود و نام مطهری در آستانه بازی با ملوان از لیست تیم خارج شود.


سرویس خبر شماره: 1838697
25 اوت 1401 @ 10:08 ب.ظ
365 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ساپینتو باید روی نام چند نفر یک خودکار قرمز بکشد

طی چند ساعت گذشته سید محمد حسینی به همراه ارسلان مطهری و عزیزبک امانوف افرادی هستند که بیش از دیگران به دروازه های خروج نزدیک شده اند و ریکاردو ساپینتو باید قبل از حرکت هواپیمای استقلال به رشت تکلیف خروجی های این تیم را مشخص کند. تا بتواند در ترکیب تیمش از مهدی قیدی، محمد محبی و کاوه رضایی پیشی بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جذب محمد محبی و مهدی قیدی علاوه بر خط جلو، ترافیک سنگینی را در لیست بزرگسالان استقلال ایجاد کرده است. طبق قوانین لیگ برتر، هر تیم می تواند 20 بازیکن بزرگسال را در فهرست خود برای شرکت در یک فصل از رقابت ها قرار دهد.

عزیزبک امانوف بازیکن دیگری است که شروع بالایی دارد. وینگر و هافبک ازبکستانی در بازی هفته اول مقابل سپاهان جایی در لیست تیمش نداشت و از روی سکوها کار را تماشا کرد. او توانایی تکامل در چندین پست را دارد و 2 سال دیگر با آبی ها قرارداد دارد.

اکنون پس از بازگشت یزدانی و همچنین جذب محیبی و قیدی، لیست بزرگسالان استقلال از مرز 20 نفر گذشته است و در حال حاضر 21 نفر در این لیست حضور دارند و سال باید در لیست بزرگسالان باشد که در صورت تایید آبی‌ها باید حداقل 2 مجوز جدایی صادر کند.

استقلالی که شاید فکرش را هم نمی کرد مرادمند و یزدانی در این فصل از لیگ برتر به جمع آبی پوشان برگردند، تصمیم گرفت سیدمحمد حسینی را که فصل خوبی را در هوادر پشت سر گذاشت، به خدمت بگیرد. حالا با ترافیک سنگین این پست، نام حسینی جزو گزینه های جدایی است.

استقلال برای استفاده از قیدی و رضایی چاره ای جز حذف حداقل دو بازیکن از لیست بزرگسالان ندارد.

این بازیکن که با بازگشت یزدانی و مرادمند که شاید موقعیت های بازی زیادی نداشته باشند به این نتیجه رسیده است، از رفتن از استقلال و پوشیدن پیراهن تیم دیگری ابایی ندارد. باید دید تصمیم ساپینتو در این زمینه چه خواهد بود اما احتمال جدایی این بازیکن بسیار زیاد است.

سعید مهری دیگر بازیکنی است که هم از نقل و انتقالات زمستانی و هم از این نقل و انتقالات شایعه شده است. با این حال گفته می شود ساپینتو علاقه ای به از دست دادن مهری ندارد و می خواهد مهری را حفظ کند.

پس از بازگشت دو مدافع پیشکسوت، ترافیک سنگینی در خط دفاعی آبی ها به وجود آمد. ساپینتو که ترجیح می دهد از سه مدافع در تیمش استفاده کند، حالا رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، سید محمد حسینی و عارف غلامی گزینه هایی هستند که توانایی بازی در این پست را دارند، با صدای بلند اضافه کرد.