آرامش در مقابل یک تیم شایان ستایش! (عکس)

سرمربی هوادار در دومین بازی متوالی مقابل مس کرمان پیروز شد.

آرامش در مقابل یک تیم شایان ستایش!  (عکس)

ساکت الهامی که در افتتاحیه فصل لیگ برتر در خارج از خانه مقابل آلومینیوم اراک به برتری رسید، روز گذشته در کرمان به پیروزی رسید و توانست مقابل مسی هایی که در خانه سه امتیازی شده بودند و مانع از گلزنی تیم نارنجی پوش شده بودند، گل خوبی بزند. در کرمان .


سرویس خبر شماره: 1847067
16 اکتبر 1401 ساعت 08:24
13 امتیاز خبر

0نقطه نظر

سرمربی هوادار که سال گذشته روی نیمکت نساجی مازندران نشست و در مرحله حذفی تیمش را به قهرمانی رساند، در این دیدار نیمه نهایی جدال سختی با مس کرمان داشت که در نهایت موفق شد از سد این تیم بگذرد. و دیروز دوباره این کار را انجام داد، او این کار را با تیم جدیدش انجام داد و مربی برنده مقابل فرزاد حسینخانی بود.

سرمربی هوادر که سال گذشته درگیری پر سر و صدایی با فرزاد حسینخانی داشت و پس از برد نساجی و صعود آنها به فینال جام حذفی، دیروز با آرامش و بدون هیاهو از زاید الافاسی تمجید کرد، بازی مقابل مس کرمان را سپری کرد و تقدیم کرد. تیم او سه امتیاز را در سکوت مطلق جشن گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساکت الهامی پس از گذراندن هفته های پر استرسی که تیمش را از شرایط خوب ابتدای فصل و شروع موفق در افتتاحیه لیگ برتر دور کرد، روز گذشته باز هم در برابر مس کرمان افتخار آفرینی کرد. زمانی که مربیگری می کرد و خاطرات خوبی داشت، سه امتیاز را گرفت.