آرتتا: آرسنال باید تیمی بی رحم باشد

شرایط بن وایت؟ فکر می کنم او برای آخر هفته مقابل تاتنهام در دسترس خواهد بود. بن وایت تمرینات چمن سبک را آغاز کرده است و ما می خواهیم همه بازیکنان بتوانند برای این بازی به میدان بروند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال امروز در یک بازی سخت مقابل لیدز با نتیجه 1-2 پیروز شد تا فاصله خود از تاتنهام در رده چهارم را در سه هفته باقی مانده به پایان فصل به 4 امتیاز برساند. میکل آرتتا در آستانه دربی لندن مقابل اسپرز در مورد دیدار مقابل لیدز صحبت کرد و البته تاکید کرد که هدف تیمش در دیدار مقابل تاتنهام نیز برد خواهد بود.

“شما باید یک تیم بی رحم باشید و به حریف فرصت نمایش ندهید. دروازه ما مقابل لیدز باز شد، اما باید سخت تر تلاش کنیم تا از این اتفاق جلوگیری کنیم. اما مشکل اصلی آرسنال ضعف از 30 یارد است.” آرتل گفت. آرتتا آخرش ارسال آخرین پاس یا آخرین ضربه برای باز کردن دروازه حریف و تمام کردن کار است و ما هم می خواهیم مقابل تاتنهام پیروز شویم.

میشل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال احساس می کند تیمش مقابل دروازه تیم های حریف خوب عمل نمی کند.


سرویس خبر شماره: 1823340 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 20:26 |
199 |

0نظرات

ما به دنبال شکست تاتنهام هستیم.

ادی انکتیا می درخشد؟ بگذار خودش باشد. ادی انکتیا باید از موقعیت و عملکرد خود استفاده کند و سپس همه چیز به طور طبیعی رخ خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

موقعیت از دست رفته نیکلاس پپه؟ او موقعیت خوبی مقابل دروازه خالی داشت و باخت که واقعا دلیل تصمیم پپه را متوجه نشدیم. البته ما در این شرایط قدرت درک تصمیمات بازیکنان را نداریم و در نهایت این بازیکنان هستند که جلوی دروازه تصمیم می گیرند.