آگوئرو: اکنون می توان با 60 درصد مسی قهرمان لیگ شد

آگوئرو ادامه داد.“لیونل اسکالونی تیم بسیار فشرده ای ساخته است. آرژانتین دوست داشت توپ را در اختیار داشته باشد، اما اکنون توپ بیشتر در اختیار حریف است، اما وقتی توپ به آرژانتین می رسد، حملات بسیار خطرناکی را تشکیل می دهند. اسکالونی یک دفاع بسیار قوی در 4 در تیم و این به نفع مسی است.” لئو دیگر نیازی ندارد در هر بازی 100% بدهد زیرا تیم در دفاع بسیار قوی است و ما به راحتی گل نمی زنیم.”

آگوئرو امید زیادی به آرژانتین دارد و معتقد است حتی اگر لیونل مسی 100 درصد آمادگی لازم را نداشته باشد، این تیم می تواند بهترین نتایج را کسب کند. او به مارکا گفت:“من فکر می کنم این بار، برخلاف گذشته، مسی با تیم سازگار شده است. اینطور نیست که تیم با توانایی های مسی تطبیق دهد. اگر لئو 100 درصد آماده باشد، می تواند یک اتفاق فوق العاده باشد، اما شرایط تیم به همین ترتیب است. به طوری که 60-70 درصد قدرت مسی برای قهرمانی کافی است.» دیگر وابستگی گذشته به مسی وجود ندارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرخیو آگوئرو می توانست چهارمین جام جهانی خود را پشت سر بگذارد اما فصل گذشته به دلیل بیماری فوتبال را ترک کرد. او اکنون در قطر به سر می برد و از نزدیک از تیم ملی کشورش حمایت خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1853978
26 نوامبر 1401 ساعت 15:00
332 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آرژانتین به مسی وابسته نیست

سرخیو آگوئرو معتقد است که آرژانتین اکنون یک تیم واقعی است و دیگر برای کسب عنوان قهرمانی به درخشش لیونل مسی وابسته نیست.

آگوئرو: اکنون می توان با 60 درصد مسی قهرمان لیگ شد

آگوئرو در پایان گفت:آرژانتین دیگر تیمی متشکل از یازده ستاره نیست، اما ما یک تیم واقعی داریم. هر بازیکنی در پست خود کار بزرگی انجام می دهد و من تفاوت کمی بین بازیکنان اصلی و ذخیره می بینم. “این تیم اکنون بیش از هر زمان دیگری به مسی کمک می کند. در حالی که در جام های جهانی قبلی مسی چنین حمایتی نداشت.”



مجله اخبار فوتبال خارجی