آیندهوون 2-0 آرسنال: بی پروایی توپچی ها در فیلیپس

لوک دی یونگ که به گل اول آیندهوون کمک کرد، گل دوم تیمش را در دقیقه 63 به ثمر رساند تا مهمترین نقش را در موفقیت تیمش ایفا کند. رامسدیل روی کرنر خاکپو خطا کرد و دی یانگ که توسط هیچکس مهار نشده بود، این فرصت را داشت که با ضربه سر دروازه رامسدیل را باز کند.

در دقیقه 78، آرسنال یکی از موقعیت های نادر گلزنی خود در این بازی را به دست آورد. ضربه گرانیت ژاکا پس از برخورد به بازیکنان آیندهوون تغییر جهت داد و جلوی پای آنکتیا فرود آمد اما ضربه او را میدریف مدافع آیندهوون با کمک بنتیز مدافع این تیم مهار کرد تا آرسنال موفق به گلزنی نشود.

با استفاده از جو ورزشگاه، آیندهوون خیلی سریع نزدیک بود به گل برسد و در دقیقه 9 ضربه سیمونز از فاصله 30 یاردی توسط رمزدیل مهار شد و به کرنر رفت.


سرویس خبر شماره: 1850411
05 نوامبر 1401 در 22:12 |
1.8K |

0نقطه نظر

اما در دقیقه 50 این رمزدیل بود که آرسنال را نجات داد. دی یانگ توپ بلند ارسالی هم تیمی هایش را کنترل کرد و توپ را به سیمونز داد که ضربه او را رامسدیل مهار کرد. اما خاکپو توپ را به فیرمن برگرداند و ضربه او برای دومین بار توسط رمزدیل مهار شد.

این بازی با برتری 2-0 آیندهوون به پایان رسید. بازی عجیبی که علاوه بر آن دو گل، سه گل آیندهوون دیگر در آرسنال مردود اعلام شد تا باخت وحشتناک 5-0 با شکست 2-0 جایگزین شود. در پایان هفته پنجم، آرسنال با 12 امتیاز همچنان صدرنشین است و آیندهوون با 10 امتیاز در رده دوم قرار دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آرسنال در دقیقه 21 با ضربه سر آنکتیا نزدیک شد، اما بنیتز دروازه بان آیندهوون به سختی توپ را دفع کرد تا توپچی ها فقط یک کرنر داشته باشند. در دقیقه 39 ارسال ژاکا و ضربه سر تومیاسو به مارتینلی رسید. با کنترل قفسه سینه، او یک والی آکروباتیک هشت یاردی به بیرون شلیک کرد، اما توپ از بالای دروازه عبور کرد.

در دقیقه 43، سیمونز آیندهوون با یک حرکت انفرادی استثنایی سه مدافع آرسنال را دفع کرد و توپ را از کنار رمزدیل عبور داد، اما داور اعلام کرد که باید صحنه منتهی به گل را از روی VAR مانیتور بررسی کند. از فیلم ها مشخص بود که پاس اولیه الغازی که به سیمونز زده بود، در زمان آفساید به او برخورد کرده بود. بر این اساس، این هدف نیز رد شد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آرسنال امشب در هفته پنجم لیگ اروپا در آیندهوون هلند غایب بود و 2-0 شکست خورد تا توپچی ها اولین شکست فصل خود در لیگ اروپا را به دست آورند.

آیندهوون 2-0 آرسنال: بی پروایی توپچی ها در فیلیپس

اما در دقیقه 55 سرانجام آیندهوون موفق به گلزنی شد. این بار خبری از اخراج گل هلندی نبود. لوک دی یونگ مدافعان آرسنال را مشغول نگه داشت و یک پاس هوشمندانه به جوی فیرمن داد تا با یک ضربه چالش برانگیز فاصله رامسدیل باز شود.

در دقیقه 66 آیندهوون باز هم دروازه آرسنال را باز کرد اما داور برای سومین بار در این دیدار یکی از گل های این تیم را مردود اعلام کرد. سیمونز حرکت انفرادی قابل توجهی به سمت دروازه توپچی ها انجام داد و توپ را از کنار خاکپو عبور داد تا از فاصله نزدیک دروازه رامسدیل باز شود. اما کمک داور در این دیدار گل دوم خاکپو و گل سوم آیندهوون را به ثمر رساند.

حملات آیندهوون ادامه داشت و در دقیقه 70 ارسال خاکپو و ضربه سر محکم دی یونگ با حرکت دیدنی رمزدیل مهار شد. البته کمک داور دوباره پرچم خود را بالا برد و اعلام کرد که دی یانگ در آفساید است.

اما در دقیقه 19 فیرمن با یک پاس مورب توپ را به کودی خاکپو رساند و او نیز از کنار سالیبا یک ضربه چیپ زد که از بالای سر رمزدیل به سمت دروازه آرسنال رفت. اما کمک داور به درستی پرچم خود را بالا برد و آن گل آفساید اعلام شد.

با شروع نیمه دوم، آرسنال اشتهای زیادی برای گلزنی نشان داد. در پنج دقیقه ابتدایی این نیمه، شوت های آنکتیا و مارتینلی با اختلاف کم برای گل نشدن توپچی ها از روی دروازه آیندهوون بیرون آمد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال که در چهار هفته ابتدایی لیگ اروپا در تمامی دیدارهای خود پیروز شد و در این رقابت ها صدرنشین گروه A بود، امشب راهی هلند شد تا در ورزشگاه فیلیپس به مصاف آیندهوون برود.

آرسنال بعد از دقایقی خودش را پیدا می کند و حملات زیادی را روی دروازه آیندهوون ترتیب می دهد. آیندهوون سعی کرد در مقابل حملات سنگین آرسنال با قرار دادن یک دفاع فشرده و متعدد دروازه خود را بسته نگه دارد.