اخراج یا تبعید؟ تصمیم نهایی رهبران رئال در مورد بیل

بیل در اولین فصل حضورش در رئال، از سال 2013 تا 2018، علیرغم مصدومیت هایش، توانست بسیار خوب و کارآمد کار کند. در این مدت او با رئال لالیگا، 4 لیگ قهرمانان، یک کوپا دل ری و چندین جام دیگر جشن گرفت. او در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد و در یکی از آنها حضور داشت. او همچنین در فینال کوپا دل ری مقابل بارسا یک گل به یاد ماندنی و تاریخی به ثمر رساند. با این حال، از سال 2018، بیل تنها 34 گل به ثمر رسانده است، از جمله 18 گل از فصل گذشته در پیراهن تاتنهام.

هفته گذشته و یک روز در ال کلاسیکو بود که گرت بیل پس از اعلام مصدومیتش از بازی مقابل بارسا اخراج شد. رئال در غیاب بنزما می توانست روی او حساب باز کند اما او در دسترس نبود. غیبت بنزما و بیل به رئال در خط حمله آسیب جدی زد و گالاتاسرای با 4 گل شکست خورد و به ندرت توانست موقعیت خطرناکی ایجاد کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرت بیل آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید را ترک می کند. ستاره ولزی امیدوار بود با هدایت کارلو آنچلوتی به روزهای خوب گذشته خود در سانتیاگو برنابئو بازگردد و با خاطرات خوش رئال مادرید را ترک کند، اما باز هم همان مشکل همیشگی، مصدومیت های مکرر این بازیکن، او را از رسیدن به این هدف باز داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش AS، با وجود درخواست هواداران مبنی بر اخراج بیل یا اخراج او به تیم دوم تا پایان فصل، سران باشگاه معتقدند چنین تصمیمی نمی تواند منطقی باشد.

هواداران واقعی دیگر نمی خواهند گرت بیل را در تیم خود یا حتی در زمین ببینند، اما مدیران باشگاه نظر دیگری دارند.

دو سال پیش پرچمی که هم تیمی های بیل پس از بازی ولز مقابل عکاسان به دست گرفتند نیز خبرساز شد. روی پرچم نوشته شده بود: «به ترتیب ولز، گل، رئال مادرید». اتفاقی که باعث عصبانیت هواداران رئال شد. بیش از دو سال از آخرین بازی بیل در برنابئو می گذرد و در این فصل او فقط 270 دقیقه بازی کرده است که همه آنها در زمین بازی بوده است.


سرویس خبر شماره: 1816964 |
07 فروردين 1401 ساعت 21:54 |
119 امتیاز خبر|

0نظرات

شرایط به گونه ای است که شاید در ادامه فصل بیل را در ترکیب رئال نبینیم.

در همین حال، در ماه های اخیر رسانه ها و نشریات اسپانیایی به شدت از گرت بیل انتقاد کرده اند.

دو روز پس از ال کلاسیکو، بیل به طور ناگهانی وارد کمپ تیم ملی ولز شد و بدون مشکل تمرین کرد. او در بازی پلی آف مقابل اتریش هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و نقش اول را در صعود تیمش به فینال پلی آف داشت.

مسئولان واقعی قصد اخراج یا اخراج بیل پس از پنج سال درخشان را ندارند و فقط منتظر پایان فصل و جدایی مسالمت آمیز هستند.