استوکس با کوکائین دستگیر و زندانی شد!

روزنامه بریتانیایی سان گزارش داد آنتونی استوکس، مهاجم سابق آرسنال پس از تعقیب و گریز با پلیس دستگیر شد و تقریباً چهار هزار پوند کوکائین در خودروی وی کشف شد.

آنتونی استوکس که در سال 2018 به تراکتور پیوست، پس از 24 بازی از این تیم جدا شد و سیزده گل به ثمر رساند. وی سپس با انتقالی جنجالی به عضویت باشگاه پرسپولیس درآمد و پس از انجام تنها سه بازی و در زمان شیوع ویروس کرونا از این تیم جدا شد و توانست مبلغ قرارداد خود را از ارتش سرخ دریافت کند.

یک سخنگوی پلیس ایرلند از آنچه او “عملیات اطلاعاتی رهبری شده” نامید صحبت کرد. یک گشت پلیس دو مرد 30 ساله را در ارتباط با حوادث رانندگی خطرناک در دوبلین در ساعات اولیه روز جمعه 6 ژانویه دستگیر کرد. در خودروی آنها مواد مخدر نیز کشف شد.

پس از اینکه خودروی آنتونی استوکس به زیر کشیده شد، او به همراه فرد دیگری دستگیر شد. از خودروی آنها نیز پودر کوکائین کشف و ضبط شد. دیلی میل همچنین گزارش داد که پلیس دوبلین این زوج را قبل از اینکه ماشین را رها کرده و پیاده فرار کنند، در جنوب دوبلین دستگیر کرد.

1789219

این بازیکن سرشناس پیش از این به دلیل مسائل متعدد از جمله آزار و اذیت همسرش در دادگاه حاضر شده بود. او سابقه بازی در آرسنال، سلتیک، بلکبرن، ساندرلند و کریستال پالاس را دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هرجا که نام آنتونی استوکس به میان می آید، جنجال زیادی پیرامون او به وجود می آید. مهاجم 34 ساله سابق تراکتورسازی و پرسپولیس که برای مدتی دنیای فوتبال را ترک کرد، این بار با یک حاشیه عجیب دیگر نامش در رسانه ها مطرح شد; کوکائین حمل کن!

این سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد: این زوج بر اساس بخش 4 قانون عدالت کیفری 1984 دستگیر و در ایستگاه Crumlin Garda متهم شدند. این افراد پس از دستگیری با قرار وثیقه آزاد شدند و قرار است متعاقباً اعلام شود.

این فوتبالیست مشهور در خودرویی حضور داشت که از دست پلیس فرار کرد اما در نهایت پس از تعقیب و گریز دستگیر شد. گفته می شود این حادثه روز گذشته در منطقه کراملین در زادگاه استوکس در شهر دوبلین ایرلند رخ داده است.


سرویس خبر شماره: 1863482
17 ژانویه 1401 @ 23:37 |
10.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ضارب شرور همچنان در دادگاه است

آنتونی استوکس بازیکن سابق پرسپولیس و تراکتورسازی به دلیل حمل چهار هزار پوند کوکائین دستگیر شد!

    استوکس با کوکائین دستگیر و زندانی شد!