اسطوره بایرن از دم تیغ ستاره های پی اس جی گذشت!



سرویس خبر شماره: 1896964
02 آوریل 1402 ساعت 07:00
3.1 هزار |

0نقطه نظر

فیلیپ لام در مقاله ای که توسط لوپاریزین منتشر شد از بازیکنان پاری سن ژرمن انتقاد کرد.

اسطوره بایرن از دم تیغ ستاره های پی اس جی گذشت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فیلیپ لام مرد پرمشغله ای است که کمیته سازماندهی یورو 2024 آلمان را رهبری می کند. اما این مانع از این نمی شود که مدافع سابق مانشافت و بایرن مونیخ از نزدیک رویدادها را دنبال کند. فوتبال و صحبت درباره فوتبال در ستون خود که در چندین مقاله منتشر شده است. رسانه های بین المللی، از جمله L’Equipe. گزارشی که قهرمان جهان این سه شنبه را به حذف پاری سن ژرمن توسط باشگاه باواریایی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اختصاص داد، به مرگ ستاره ای به نام مارکو وراتی می پردازد.

مارکو وراتی مثال خوبی است. او فوتبالیست خوبی است، مطمئن به توپ و در تکل ها دقیق است. یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایتالیا. اما او نقاط قوت خود را در پیراهن پی اس جی نشان نداده و در نقش هافبک دفاعی که به تیمش ثبات می دهد، خود را حل نکرده است. بنابراین او هیچ ارتباطی با هم تیمی هایش ندارد. او در بازی برگشت در مونیخ توپ را در بازی از دست داد و یک گل به ثمر رساند. او سپس ادعا کرد که اشتباهی رخ داده است، زمانی که حتی هم تیمی هایش دیدند که همه چیز به طور طبیعی و مثل همیشه با سبک او اتفاق افتاده است. جایی که در موقعیت‌های خطرناک، ریسک‌های زیادی می‌کرد.»

لام که در سال 2017 از فوتبال خداحافظی کرد، معتقد است: وراتی نماد پاری سن ژرمن است، اما در مونیخ (0-2) کلاسی را که این تیم قرار است به لطف بازیکنان برجسته اش داشته باشد، ندیدیم. این یک ناامیدی بود. اما در عین حال هیچ شگفتی وجود ندارد، زیرا حذف زودهنگام پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان یک اتفاق تکراری است.

1834489

* مسی درمانده و ناامید است
فراتر از بازیکن ایتالیایی، فیلیپ لام دو ستاره پاری سن ژرمن را تداعی می کند که در این دیدار برگشت مقابل بایرن مونیخ راه حلی نداشتند. اگرچه این بازیکن آرژانتینی سطوح بالایی از بازی را به نمایش گذاشته است، اما آلمانی‌ها او را در میان کسانی که نمی‌دانند چگونه به طور دسته جمعی گلزنی کنند، او را «ناتوان و ناامید» توصیف می‌کنند.

امباپه فرانسوی که “بدون شک ویژگی های یک بازیکن در کلاس جهانی را دارد”، او “فقط منتظر بود تا توپ به او بازگردد”.

فیلیپ لام درباره آینده این اعجوبه می گوید: نمی توانم تصور کنم که نقش امباپه چگونه می تواند در پاریس ابعاد دیگری پیدا کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی