اشتباه بزرگ در معرفی جانشین رونالدو

حضور نام یک مهاجم ناشناس در لیست بازیکنان منچستریونایتد در سایت رسمی این باشگاه سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد.

اشتباه بزرگ در معرفی جانشین رونالدو


سرویس خبر شماره: 1861547
6 ژانویه 1401 @ 20:05
6.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

خبری که اولدترافورد را تکان داد

مارک واربرتون، سرمربی برنتفورد در آن زمان گفت که بتینیو او را در تمرینات تحت تاثیر قرار داده است اما برای عادت کردن به بازی در انگلیس به زمان نیاز دارد.
بتینیو در سال 2015 با قراردادی 4 ساله به بلننسه پیوست. دوره ای کابوس وار برای این مهاجم که در نهایت منجر به قرضی او به تیم دوم اسپورتینگ شد.
او در سال 2019 به اسپینیو پیوست و در این باشگاه کوچک بود که در 18 بازی توانست 15 گل به ثمر برساند، اما بعید است که این درخشش برای انتقال او به منچستریونایتد کافی باشد.
پس از جدایی کریستیانو رونالدو، یونایتد به دنبال یک مهاجم جدید است و شنیده ها حاکی از آن است که گودی خاکپو، ستاره جوان هلندی پی اس وی آیندهوون را به خدمت خواهند گرفت، اما شب گذشته این باشگاه اعلام کرد که با لیورپول برای این انتقال به توافق رسیده است. خاکپو این بازیکن به آنفیلد خواهد رفت. خبری که باعث عصبانیت هواداران منچستریونایتد شد و حالا داستان بتینیو ممکن است موضوع جدیدی برای رقبای منچستریونایتد در شبکه های اجتماعی باشد.

1785533



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که هواداران منچستریونایتد منتظر هستند تا ببینند باشگاهشان در ژانویه با کدام بازیکن جذب می شود، عکسی از سایت رسمی باشگاه منتشر شده است که مشخصات مهاجمی به نام بتینیو را به تصویر می کشد.
این مهاجم کم‌شناس پرتغالی که برای برنتفورد و اسپورتینگ لیسبون بازی می‌کرد، در حال حاضر برای باشگاه کم‌شناخته اسپینیو بازی می‌کند. با توجه به مشخصات بتینیو در سایت رسمی منچستریونایتد، او پیراهن شماره 11 را در ترکیب اریک تن هاخ بر تن خواهد کرد.
بتینیو که فوتبال خود را از اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد، اولین بازی خود را برای این باشگاه در سال 2011 انجام داد و سپس به ویتوریا ستوبال و برنتفورد قرض داده شد. او فقط یک بازی برای برنتفورد انجام داد که خیلی خاطره انگیز نبود. در باخت 3-0 مقابل نوریچ سیتی.

1785532