اطلاعیه باشگاه سپاهان در خصوص بلیت فروشی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن قدردانی از صبوری هواداران، از پایان بلیت فروشی دیدار فولاد مبارکه سپاهان و استقلال تهران خبر داد. در اطلاعیه سپاهان آمده است: با توجه به اینکه تمامی بلیت های این دیدار بر اساس 30 درصد مجاز به صورت اینترنتی فروخته شده است، از هواداران باهوش تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و استقلال تهران در صورت عدم امکان خرید بلیت دعوت به عمل می آید. به نقشه بزرگ جهان نروید و این بازی را از طریق گیرنده های تلویزیون تماشا کنید.

فوتبالدوستان عزیز توجه داشته باشند که فقط گیت های تبلیغاتی مجاز به ورود به ورزشگاه بزرگ نقش جهان هستند و از آوردن اقلام ممنوعه به داخل ورزشگاه خودداری کنند. رعایت نکردن هر یک از نکات فوق مانع از ورود فرد به ورزشگاه می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822654 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 15:54 |
5,753 |

4نظرات

هواداران نباید بدون بلیط به ورزشگاه بروند

باشگاه سپاهان ضمن عذرخواهی از هوادارانی که منتظر خرید بلیت بودند، اعلام کرد که تمامی بلیت های دیدار فولاد مبارکه سپاهان و استقلال تهران به صورت آنلاین فروخته شده است.

طبق دستور ستاد ملی کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در ورزشگاه الزامی است. داشتن کارت شناسایی معتبر، سوابق واکسیناسیون و بارکد بلیط خریداری شده در بدو ورود به ورزشگاه الزامی است.