دومین نایب قهرمان لیگ قهرمانان را پیش بینی کنید

اینها معمولاً دروازه بانانی بودند که با افزایش سن به بلوغ کامل می رسیدند، دروازه بانی هایی که یک دهه یا بیشتر طول کشید تا حرفه خود را به خوبی یاد بگیرند و به اوج حرفه خود برسند. در حالی که گلزنان مدت ها پیش این زمین ها را ترک کرده بودند.
جیمی گریوز، یکی از بهترین مهاجمان تاریخ انگلیس، اولین بازی خود را برای تاتنهام هاتسپر در 6 سالگی انجام داد، در همان سالی که دینو زوف اولین بازی خود را برای اودینزه در 6 سالگی انجام داد.
گریوز هفت ساله بود که زوف با نام مستعار “پاپا دینو” به عنوان کاپیتان ایتالیا در برابر پادشاه اسپانیا قهرمان جام جهانی شد.
دروازه بان ها این شانس را داشتند که تمام تجربه و خرد دوران طولانی خود را به کار گیرند. زوف 4 ساله بود که قهرمان جام جهانی شد. هیچ چیز در فوتبال و هنر دروازه بانی نبود که او نداند.
بنزما اکنون در همان تجارت است، اما به عنوان یک مهاجم آشفته و تاجر قابل اعتماد. در فصل هجدهم به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای. 18 سال. دیگری می داند کجا بایستد، کی حرکت کند و به کدام سمت برود. ناپدید شدن و ناگهان ظاهر شدن مثل برق در مقابل چشمان و نگاه مبهوت مدافعان و دروازه بانان. «بنگ»، «گل»، «کریم بنزما».

مطمئنم اگر کریم بنزما برای رئال مادرید بازی نمی کرد، هواداران منچسترسیتی پرواز خود را به پاریس برای فینال لیگ قهرمانان اروپا رزرو کرده بودند.

بنزما رئال را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در منچستر زنده نگه داشت. همانطور که او در این فصل رئال مادرید را به قهرمانی لالیگا رساند. معروف است که شیر کهنه به راحتی به شیرهای جوان غرش نمی دهد. رئال هنوز نفس می کشد و بنزما با فرم فوق العاده اش، اگر رئال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، مطمئنا “توپ طلا” را هم خواهد برد.


باشگاه مقابل پپ یا آنچلوتی، صلاح مقابل فودن یا بنزما. هواداران فوتبال ما مرز نمی شناسند. رویای دیدار لیورپول و رئال مادرید در پاریس پس از فینال 1981. یا دوئلی که در این فصل به پایان می رسد، بین بهترین تیم های 2 سال اخیر انگلیس و اروپا، بین دو تیم بی نظیر این دوران، بین کلوپ و گواردیولا، بین دشت سرخ و آسمان آبی. ما با اشتیاق وصف ناپذیر و کودکانه منتظریم، همه چیز زنده است، فراموش نکنید، شما را خواهیم دید!


لیورپول در بازگشت هیجان انگیز خود مقابل ویارئال رکوردهای دیگری را شکست. 3 گل در این فصل از رکورد قبلی تیم کنی دالگلیش در فصل 1-4 که ​​3 گل به دست آورده بود، فراتر رفت. گل سادیو مانه در تاریخ ماندگار شد. داستان به همین جا ختم نمی شود. لیورپول اولین تیم انگلیسی است که در یک فصل به فینال EFL، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.


سرویس خبر شماره: 1822656 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 16:21 |
10,971 امتیاز خبر|

35نظرات

شیرها تا سر حد مرگ می جنگند!

اميرحسين صدر



مجله اخبار فوتبال خارجی

بدترین عملکرد فصل لیورپول در نیمه اول بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته رقم خورد. حتی خوشبین ها و هواداران دو آتشه نیز با گل زودهنگام ویارئال و نمایش این تیم در نیمه اول، رویای چهارگانه خود و حضور در دهمین فینال لیگ قهرمانان را فراموش کرده بودند.
آمار نشان می دهد که لیورپول قادر به پیروزی در اکثر بازی های خارج از خانه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیست، اما آنها پتانسیل زیادی برای یافتن راهی برای رسیدن به آن و رسیدن به فینال دارند. با احتساب این پیروزی حتی اگر از آخرین پیروزی در این مرحله 3 سال فاصله باشد
آخرین برد لیورپول خارج از آنفیلد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 1985 بود که مارک لارنس، هافبک لیورپول، تنها گل بازی را مقابل پاناتینایکوس به ثمر رساند.

بله، زمان گذشته است. بنزما مدتهاست که در خارج از زمین، اتهامات، سهل انگاری و محرومیت از تیم ملی فرانسه با مشکل مواجه شده است. و مدت زیادی از حضور کارلو آنچلوتی در میلان در دوران اوج اریگو ساکی در دهه 1990 به عنوان یک بازیکن برتر در فوتبال اروپا می گذرد.
و حالا گرند اسلم “گرند اسلم” به قهرمانی لیگ برتر اروپا پایان داده است. بنزما از سه مدال دفاع می‌کند، از جمله سه مدال لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، و آنچلوتی اکنون چهار عنوان مهم از جمله یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در دوران حضور خود کسب کرده است. به یاد داشته باشید، او مسن ترین مربی ای است که با 6 سال و 6 روز قهرمانی لالیگا را به دست آورده است. قهرمانی در لالیگا در اولین حضور آنچلوتی در مادرید ممکن نبود، اما در سیمسیما 2014 2014 دهمین قهرمانی اروپا در تاریخ باشگاه را به دست آورد.
برنده شد.
امشب مقابل شیرهای کادت، گواردیولا و سیتی، شیر پیر با درایت آنچلوتی و فرم استثنایی کریم بنزما مناظره داغی خواهد داشت. شک نکنید که نبرد پادشاهان خونین تر از همیشه خواهد بود و حتی جنگ هفته آخر. طمع مادریدی ها، سلطان جنگل فوتبال اروپا، حد و مرزی نمی شناسد و شیرهای جوان و اشتها آور امروزی، حرصی لجام گسیخته برای تاج و تخت دارند.
شیرها هرگز میدان نبرد را به راحتی و بدون جنگ ترک نمی کنند، حتی اگر کنترل خود را از دست بدهند.

چند وقت پیش در یک بازی فوتبال، پیتر اشمایکل، دروازه بان قوی سابق یونایتد و دانمارک و پدر کاسپر کاپیتان لسترسیتی را شنیدم که تا سن 6 سالگی به فوتبال ادامه داد و به نکته جالبی در مورد بنزما اشاره کرد. “سبک بنزما نوک حمله قدیمی را دارد. بسیاری از مهاجمان مدرن، مانند مو صلاح، از هافبک شروع می کنند و به جلو حرکت می کنند، درست مانند هافبک های هجومی. صلاح از جناحین یا از عمق خط هافبک حمله می کند. او شماره یک نیست و به سمت جلو حرکت می کند. یک نقطه حمله کلاسیک است، اما بنزما یک نقطه حمله کلاسیک است، همیشه موقعیت خود را در 6 پله حفظ می کند، در کنار آخرین مدافع بازی می کند، خط حمله را هدایت می کند و “او از فیزیک قوی خود استفاده می کند و از ذاتی خود نهایت استفاده را می کند. هدیه و توانایی گلزنی.”

مدافعان این روزها علاقه ای به برخورد با بنزما ندارند. مایه ناراحتی و اندوه و ذلت است. الکساندر زینچنکو در اولین بازی نیمه نهایی احساس کرد که در موقعیت خوبی برای مهار بنزما قرار دارد. او فکر می کرد که بنزما را پوشش داده است. خطای محض تصور غلط بنزما جلوی او توپ را کنترل کرد و گل خوب خود را به ثمر رساند. بعید است زینچنکو در این فصل با مهاجم دیگری در این سطح روبرو شود. احتمالا منچسترسیتی هم هست.
آنها امیدوارند در تابستان امسال ارلینگ هالند 4 ساله یکی از ستاره های جوان فوتبال جهان را خریداری کنند. امیدواریم در 4 سال آینده هلند همچنان به خوبی بنزما در 4 سال آینده باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید این هفته سی و پنجمین قهرمانی خود در لیگ اسپانیا را جشن گرفت و امشب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی می رود تا شاید شکست 3-7 را جبران کند. موفقیت رئال در این فصل بدون شک مدیون کسی جز کریم بنزما فرانسوی نیست. بازیکنی که در 3 سالگی در بهترین فرم زندگی خود قرار دارد.

تصویر خیره کننده کارلو آنچلوتی جذاب با سیگار کوبایی و عینک آفتابی و ژست نمکی، مانند قلدرهای خوش تیپ، در جشن قهرمانی رئال مادرید گویای همه چیز است. فرم و گل های کریم نیز رکوردی واقعا بی نظیر برای آنچلوتی به ارمغان آورد. رکوردها همیشه در شرف شکستن هستند، اما این یکی از آن رکوردهایی خواهد بود که احتمالا هرگز شکسته نخواهد شد. اولین سرمربی تاریخ فوتبال که در هر پنج لیگ معتبر اروپایی در ایتالیا، انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا قهرمان شد.

رویاهای ویارئال بر باد رفته است. و در این بین، “رویای چهارگانه” لیورپول زنده تر، واقعی تر و دست یافتنی تر از قبل به نظر می رسد. در مورد آنچه از این فرآیند آموختید یادداشت بردارید. شیر سرخ انگلیس در پاریس منتظر منچسترسیتی یا رئال مادرید است.

زمانه مانند هر چیز دیگری تغییر کرده است، اگر ما در گذشته بودیم ممکن بود به پایان برسد. بدن بنزما فاقد قدرت و کشش بود و او چند سال پیش به پایان خط رسیده بود. اما الان نه، وقت دیگری است. سایر ورزش ها و تغذیه، بازیگران دیگر. دوران فوق حرفه ای ها. اَبَر مردان.

در مجموع بازی 2-1، لیورپول با 2 گل نیمه دوم در عرض 3 دقیقه قلب ویارئال را شکست. در نهایت ویارئال ده بازیکن داشت و کاملا شکست خورد. با این حال، در بیشتر نیمه ویارئال رویای خود محقق شد. در نیمه های شب، هواداران خانگی جرأت کردند رویاپردازی کنند، پرورش دهند و خیال پردازی کنند و در نهایت از زحمات خستگی ناپذیر تیمشان قدردانی کردند، حتی وقتی شکست خوردند. “بله ما میتوانیم.”
و در واقع، برای یک ساعت، ویارئال به “خواستن توانستن” بازگشت.
اما لیورپول تیم بهتری است، با بازیکنان بهتر و سطوح بهتر در طول فصل، در انگلیس و اروپا. پیام باشگاه در رختکن صاف و پوست کنده بود. آرامش خود را حفظ کنید و یک بازی منظم انجام دهید. قوی ترین تیم ها از ماهیچه، قلب و خون تشکیل شده اند، نه از ماشین. در هر صورت بازگرداندن کنترل و بازگشت به بازی در نیمه دوم فوق العاده و ستودنی بود. از نمایش شخصیت و روحیه تیم های قدرتمند و قدرتمند تاریخ. هیچ انتظار دیگری برآورده نشد.
در نهایت با وجود تمام تلاش های خستگی ناپذیر ویارئال، لیورپول در بازی اول با برتری 3-0 به برتری 3-0 رسید و به دهمین فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. لیورپول قبلا در سه فینال اروپایی در سال های 1، 4، 4، 4، 6، 6، 7 و 7 حضور داشته است. از زمان پیوستن به این باشگاه در فصل 1-4، سرمربی آلمانی لیورپول را به سه فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده است. دیگر کسی به تیم او شک نمی کند.

شیر دیگری از اروپا؛
لیورپول در فینال لیگ قهرمانان 2022

قهرمانی رئال و رکورد آنچلوتی مدیون عملکرد فوق العاده کریم بنزما است.
29 بازی در تیم اصلی لیگ، 3 گل و 10 گل شروع در مسابقات اروپایی 14 2 گل. بنزما در این فصل دو بار از جمله برای فرانسه گلزنی کرده است. طولانی ترین بازی بدون گلزنی از دو بازی تجاوز نمی کند.
فرقی نمی‌کند یا نه، آمار دروغ نمی‌گوید.
از بین تمامی بازیکنان رئال مادرید، بنزما تنها کسی است که از زیر سایه کریستیانو رونالدو خارج شده است. شوخی نیست
رونالدو پرتغالی بر روی دیوارهای تاریخ باشکوه رئال نقش بسته است.
البته موفقیت بنزما در این فصل عمیق تر از آن است. اگر کمی بیشتر از نظر فنی نگاه کنیم، بنزما اکنون می تواند به طور دائم در جایگاه A، طبق اصطلاح فوتبال در مدارس مربیگری یا به قول ما، 18 پله یا محوطه جریمه، تصاحب کند. و این دقیقاً نکته است. یک مهاجم درجه یک توانا همیشه می داند که موقعیت A کجا خواهد بود، بهترین نقطه ممکن در محوطه جریمه. سلام و تقدیم. تصمیم، برنامه ریزی، اجرا و در نهایت موفقیت.
بنزما اکنون 2 ساله است، سنی که معتقدیم پایان هر مهاجمی است. اشتباه بزرگ. کریم بنزما و کریستیانو رونالدو شاهدان عینی هستند.

پیش بینی نبرد بزرگ برنابئو با حضور یک بازیکن فوق العاده; از امیر حسین صدر

مهاجمان اکنون سخت تر از همیشه هستند
همه لیگ ها نسل جدیدی از گلزنان دارند که بسیار بیشتر از قبل دوام آورده اند. مهاجمانی که توانایی و چابکی برای استفاده حداکثری از توانایی ها و تجربه خود را دارند: جیمی وارد، زلاتان ابراهیموویچ، کریستیانو رونالدو. چیرو ایموبیله، بهترین گلزن ایتالیا 7 ساله شد.