پس از 11 سال؛ عدم حضور مسی در بین نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مسی تابستان گذشته بارسلونا را ترک کرد و با قراردادی دو ساله به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست.
این جدایی تاثیر زیادی روی این بازیکن گذاشت و او نتوانست درخشش همیشگی خود را در هفته های ابتدایی در تیم تکرار کند.
به همین دلیل است که ستاره آرژانتینی در لیست نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن قهرمانی فرانسه قرار ندارد و بسیاری معتقدند با توجه به عملکرد او چنین اتفاقی عجیب نیست.
مسی اما در دوران حضورش در بارسلونا چنین شرایطی را تجربه نکرد و از سال 2009 تا سال گذشته هر سال نامزد دریافت این جایزه می شد. او از زمان انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن سال لالیگا، 9 بار در 13 فصل این جایزه را به دست آورده است که یک رکورد درخشان است.

او همچنین به عنوان بهترین مهاجم یازده فصل لیگ انتخاب شد و تنها در فصل 14-2013 بود که کریستیانو رونالدو بالاتر از او بود و در فصل 2019-2019 کریم بنزما این عنوان را به دست آورد.
رونالدو و بنزما نیز در این دو فصل جوایز بهترین بازیکن سال را به دست آوردند، اگرچه مسی همچنان در این لیست است و در سال 2014 سوم و در سال 2020 دوم شد.
با این حال، به نظر می رسد شرایط برای او در PSG بسیار متفاوت باشد. مسی در این فصل در لیگ فرانسه در 23 بازی برای پاری سن ژرمن تنها 4 گل به ثمر رسانده است که کمترین تعداد گل های این بازیکن از فصل 05-2004 که اولین فصل حضور او در بارسلونا بود، به ثمر رسیده است. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

لیونل مسی ستاره آرژانتینی در میان نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن قهرمانی فرانسه نیست.


سرویس خبر شماره: 1822653 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 15:49 |
1 نتیجه |

0نظرات