اولین واکنش رسمی آجورلو پس از جدایی از استقلال

مدیرعامل سابق استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به جدایی اش از این باشگاه واکنش نشان داد.

اولین واکنش رسمی آجورلو پس از جدایی از استقلال

در پست اینستاگرام آجورلو آمده است:


سرویس خبر شماره: 1849203
28 اردیبهشت 1401 ساعت 21:57 |
991

0نقطه نظر

فعلا ترجیح می دهم سکوت کنم، در زمان مناسب صحبت خواهم کرد

* ترجیح می دهم همین الان سکوت کنم
منافع استقلال در گرو آرامش است که می تواند مانند فصل گذشته موفقیت این باشگاه را تضمین کند و به همین دلیل ترجیح می دهم با سکوت خود در قبال اتفاقات اخیر از منافع استقلال دفاع کنم.

با آرزوی افزایش سربلندی و عزت ملت شریف ایران اسلامی.

* قهرمانی استقلال با درایت مجیدی به دست آمد
قهرمانی مقتدرانه استقلال پس از سال ها با حمایت صمیمانه هواداران شریف، درایت و توان فرهاد مجیدی عزیز و کادر فنی و تلاش و کوشش بازیکنان شایسته این تیم به دست آمد.

* از کسانی که با عزت استقلال نتیجه گرفتند تشکر می کنم
در پایان سال خدمتم در باشگاه پرطرفدار و پرطرفدار استقلال از حامیان پرشور و صمیمانه، همکاران و همراهان این باشگاه، بازیکنان و مربیانی که در این مدت نتیجه گرفتند، کمال تشکر را دارم. به نام بزرگ استقلال به دست آمده، از آنها قدردانی می کنم.

* این روند موفق با حضور ساپینتو ادامه دارد
به فضل خداوند متعال این روند موفق در فصل جدید با حضور آقای ساپینتو سرمربی بزرگ حرفه ای که توانایی و مهارت خود را به اثبات رسانده و با حمایت مستمر هواداران با همدلی و اتحاد ادامه خواهد داشت. . بازیکنان و امیدوارم این موضوع به دومین قهرمانی متوالی استقلال منجر شود. .

* در زمان مناسب صحبت خواهم کرد
ضمن تشکر از همراهی و محبت هواداران عزیز استقلال در زمان مناسب نسبت به اتفاقات امسال استقلال و گام های جدی که برای ساختن یک بازیکن حرفه ای برداشته شده است، واقعاً، جامعه محترم فوتبال و اصحاب محترم رسانه. باشگاه، من در مورد جزئیات صحبت خواهم کرد.

* برنامه های زیادی برای استقلال داشتم اما …
در طول یک سال گذشته تمام تجربیات و توانم را برای سربلندی این باشگاه بزرگ به کار گرفتم و انگیزه و برنامه های زیادی برای ادامه این مسیر داشتم که به همین دلیل خارج از اختیار من بود.

مصطفی آجورلو



مجله اخبار فوتبال داخلی

* فوتبال ایران می تواند ثروتمند شود
قدرت و قدرت فوتبال ایران بیشتر از موانع پیش روی آن است و مطمئناً با خلاقیت و ایده های نو، کارآمدی و همدلی و پیگیری مسئولانه حقوق قانونی، فوتبال کشور قدرتمند و غنی خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدایی مصطفی آجورلو از استقلال به طور ناگهانی و کاملا غیرمنتظره اتفاق افتاد. مدیرعامل سابق Les Bleus که تیمش فصل گذشته قهرمان لیگ شد و امسال در صدر جدول قرار گرفت، به طور ناگهانی از سمت خود برکنار شد و علی فتح الله زاده جایگزین او شد.

آجورلو که به نظر می رسد تصور چنین تصمیمی از سوی هیات مدیره باشگاه و شخص وزیر ورزش را هم نمی کرد، به سلب مسئولیت خود واکنشی نشان نداد و عصر امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، باز هم ترجیح داد صحبت نکند. در مورد دلیل اخراجش