ایران 1 قطر صفر، سه امتیاز مرفاوی با حزباوی

شاگردان مرفاوی کار را هجومی آغاز کردند و می توانستند گل زودهنگامی هم به ثمر برسانند اما درخشش دروازه بان قطری که سه بار ضربه های فداکارانه مهاجم ایرانی را مهار کرد باعث شد نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

1807334


سرویس خبر شماره: 1873314
Mar 10, 1401 @ 7:58 ب.ظ
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اولین قدم برای قهرمانی آسیا؛

در نیمه دوم، جوانان ایران بهتر کار کردند و این بار ادامه موج حملات در دقیقه 63 منجر به یک پنالتی شد که امین حزباوی، جوان اول فولاد خوزستان بر خلاف جهت دروازه بان قطری توپ را به گل تبدیل کرد. .

1807335

تیم فوتبال جوانان ایران موفق شد در اولین بازی مرحله گروهی قهرمانی زیر 20 سال آسیا با تک گل حزباوی قطری ها را شکست دهد.

ایران 1 قطر صفر، سه امتیاز مرفاوی با حزباوی

پس از آن گل، قطر به خصوص در دقایق پایانی حملاتی نیمه و نیمه برای جبران انجام داد که به جایی نرسید تا شاگردان مرفاوی در گروهی که استرالیا و ویتنام نیز در آن حضور دارند، با سه امتیاز از گل اول عبور کنند.
نکته جالب اینکه در دیگر بازی این گروه برخلاف انتظار تیم فوتبال جوانان ویتنام، استرالیا را با یک گل شکست داد تا دو بازی دیگر این گروه برای همه تیم ها پیچیده و تعیین کننده باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در بازی با قطر کار خود را با این ترکیب آغاز کرد:
ادیب زارعی، محمدامین حزباوی، میلاد کر، امین پیلالی، مرصاد سیفی، محمدرضا ترابی، علیرضا عنایت زاده، فرهاد زاوشی، عرفان قربانی، امیراسلام طلب و سعید سحرخیزان.

1807337
1807338