بازگشت غیرممکن است؛ دلایل رئال برای پشت کردن به رونالدو

کریستیانو در 37 سالگی، با حقوق بالایی که دریافت می کند، بدون مشتری است. هیچ باشگاهی جز پی اس جی و یکی دو تیم انگلیسی قادر به جذب او نیستند و با وجود شایعات، بازگشت او به رئال غیرممکن است. پس از پاسخ منفی سال گذشته، رابطه رونالدو و مدیران رئال به سردی گرایید و این بار نه با او تماس گرفت و نه باشگاه مادریدی انتظار داشت ظرف روزهای آینده تماسی دریافت کند.


سرویس خبر شماره: 1831988
13 جولای 1401 @ 15:42
3.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

گزارش برند

او امروز به دلایل خانوادگی در تمرینات پیش فصل منچستر غایب بود اما انتظار می رود دوباره به تمرینات بپیوندد و همراه با کاروان تیم به تور تایلند و استرالیا برود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای سال گذشته در حال تکرار است و بلافاصله پس از اعلام درخواست رونالدو برای جدایی از منچستر، شایعات و گمانه زنی ها درباره بازگشت او به رئال آغاز شد.

تابستان گذشته رونالدو پس از جدایی از یوونتوس ابتدا با سران رئال تماس گرفت و سعی کرد به باشگاه سابقش بازگردد اما پاسخ منفی دریافت کرد. او سپس پیشنهاد جدی از سیتی دریافت کرد و زمانی که تصور می شد شاگرد پپ گواردیولا خواهد شد، با دخالت سر الکس فرگوسن و چند هم تیمی سابقش به یونایتد بازگشت، اما فصل آنطور که انتظار می رفت سپری نشد و شیاطین سرخ حتی موفق به کسب سهمیه شدند، نه لیگ قهرمانان. اتفاقی که برای رونالدو قابل قبول نیست. بازیکنی که آرزوی بهترین جوایز فردی را دارد، مطمئناً در لیگ اروپا و منچستریونایتد شانسی نخواهد داشت.

خورخه مندز، مدیر برنامه های رونالدو در حال حاضر در تلاش است تا بهترین مقصد را برای این فوق ستاره پرتغالی پیدا کند، زیرا می داند که رئال مادرید هیچ تمایلی برای بازگرداندن او ندارد. در رئال معتقدند بازگشت رونالدو مانع پیشرفت وینیسیوس و رودریگو می شود و همچنین جایگاه کریم بنزما که در 4 سال اخیر به عنوان سرمربی تیم تقویت شده است به خطر خواهد افتاد. اتحاد و صمیمیت درون تیم یکی از مهمترین دلایل موفقیت رئال در فصل قبل بود. بازگشت رونالدو از این نظر به درد رئال نمی خورد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

نه رئال و نه رونالدو نمی خواهند همکاری خود را از سر بگیرند.