باقری: من دین داشتم و در نفت ماندم

وی موفقیت نفت مسجد سلیمان را حاصل تلاش کل تیم و بازیکنان دانست و گفت: تلاش فراوان آقا رضا (مهاجیری)، کادر فنی و مدیریت باشگاه باعث ماندگاری این تیم شده است. و من جوانترین عضو آن تیم بودم که فصل را با شرایط خوبی به پایان رساندم.


سرویس خبر شماره: 1832056
Jul 13, 1401 @ 11:07 ب.ظ
2.9 هزار |

0نقطه نظر

انتظار داریم نفت رتبه تک رقمی بگیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد باقری که سابقه بازی در تیم های مس کرمان، پارس جنوبی جم و استقلال را دارد، در نقل و انتقالات نیم فصل سال گذشته به نفت مسجد سلیمان پیوست و روزهای بسیار خوبی را در این تیم سپری کرد و حالا تصمیم دارد به ادامه حضورش ادامه دهد. شاگردان رضا مهاجری کار را ادامه می دهند و در نفت می مانند.

باقری در خصوص پیشنهاد تراکتورسازی به وی و تمدید قرارداد با نفت مسجد سلیمان گفت: از دو سه تیم از جمله تراکتورسازی پیشنهاد داشتم اما برای خودم شرایط خاصی قرار داده بودم. بعد از مصدومیت سال گذشته که به نفت مسجد سلیمان رفتم، احساس کردم بدهی بر گردنم است و برای کسب رتبه تک رقمی با بازیکنان قدیمی و جدید و همچنین تزریق پول و امکانات از طریق باشگاه در این تیم ماندم. مدیریت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد که تیمش در فصل جدید به رتبه تک رقمی دست یابد.

مدافع نفت مسجد سلیمان در واکنش به اینکه چقدر امیدوار است در فصل جدید شرایط خوب خود را در این تیم تکرار کند، گفت: در نفت ماندم تا بیشتر از همیشه پیشرفت کنم وگرنه پیشنهادهای مالی بهتری داشتم. می خواستم به تیم آقا رضا و مسجد سلیمان کمک کنم و یک فصل دیگر به این باشگاه خدمت کنم. امیدوارم بتوانم این مردم را خوشحال کنم و بهترین عملکردم را ارائه دهم.

باقری درباره عملکرد خوبش در نفت مسجد سلیمان و در مدت حضورش در این تیم تنها یک شکست را به خبرنگار ما گفت: این را نمی توانی تنها به من نسبت بدهی؛ از روزی که آقا رضا (مهاجیری) آمدند. تیم بهتر شکل گرفت و بازیکنان شرایط خوبی داشتند و من یکی از آنها بودم.