بایرن تکذیب کرد بعید است در ژانویه بازیکن بخریم

البته جام جهانی را از نزدیک دنبال خواهیم کرد. من به نقل و انتقالات بزرگ اعتقادی ندارم و امیدوارم هر چه بیشتر بازیکنان ما سالم و سلامت جام جهانی را پشت سر بگذارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ این روزها دچار بحران شده است. باواریایی ها در 4 بازی اخیر خود در بوندس لیگا در یک بازی پیروز نشده اند و در رده پنجم جدول قرار دارند. سوال بزرگ این روزها برای هواداران بایرن این است: آیا بایرن در نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم بزرگ می‌خرد تا جای خالی روبرت لواندوفسکی را پر کند؟

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، شایعات درباره اهداف این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی را رد کرد و گفت که بایرن به فکر جذب بازیکنی نیست.

بایرن تکذیب کرد  بعید است در ژانویه بازیکن بخریم

نقطه قوت ما این است که شرایط سنی بسیار خوبی در تیم داریم. در بایرن مونیخ همه شرایط برای موفقیت یک فوتبالیست فراهم است. مهمترین چیزی که ما به فوتبالیست ها پیشنهاد می کنیم این است: چشم انداز پیشرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

حسن صالح حمیدزیچ امروز به طور ضمنی این شایعات را رد کرد. حمیدزیچ درباره این موضوع گفت: علاقه ای به جذب بازیکن در ژانویه ندارم زیرا معمولا در تابستان کل برنامه فصل را می بندم و دیگر به دنبال بازیکنان جدید نیستم.


سرویس خبر شماره: 1845644
06 مه 1401 ساعت 8:40 ب.ظ.
6.5 هزار |

3نقطه نظر