بدترین حکم ممکن برای کاوه رضایی!

پس از این برتری قانونی به نفع تراکتورسازی، حالا باید منتظر مذاکرات کاوه رضایی با سران باشگاه باشیم و ببینیم سرنوشت مهاجم سابق تیم ملی ایران چه خواهد شد اما در نهایت این تراکتور سرنوشت این بازیکن را رقم خواهد زد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگرچه او اکنون به عنوان بازیکن تراکتورسازی شناخته شده است، اما با توجه به سابقه برخورد مربیان خارجی با چنین مواردی، شاید کاوه شانس زیادی برای قرار گرفتن در پازل تاکتیکی تیم خمس نداشته باشد. و باید دید این سرمربی چه تصمیمی در مورد رضایی خواهد گرفت.

از سوی دیگر از این پس تصمیم گیرنده نهایی در خصوص این مهاجم باتجربه، مسئولان باشگاه تراکتورسازی خواهند بود. که پیش از این فسخ یک طرفه قرارداد را به رضایی گوشزد کرده بود اما این مهاجم بدون توجه به اظهارات سران باشگاه به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرد تا پرونده به کمیته تعیین وضعیت برود.

کمیته تعیین وضعیت حکم نهایی خود را در خصوص پرونده جنجالی کاوه رضایی غیرقانونی بودن اخراج وی از تراکتور اعلام کرد.

بدترین حکم ممکن برای کاوه رضایی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از مهم ترین پرونده های نقل و انتقالات زمستانی، فسخ قرارداد کاوه رضایی بود که علاوه بر باشگاه تراکتورسازی و این بازیکن، طرف دیگری هم داشت: استقلال. آبی ها که در ابتدای فصل با کاوه قرارداد بسته اند، توافق کرده اند که در صورت عدم جذب کاوه رضایی در نیم فصل، در صورت آمادگی، 10 میلیارد تومان به این بازیکن غرامت بدهند و در غیر این صورت، جبران می کنند. 10 میلیارد تومان از آن را دریافت کنید.


سرویس خبر شماره: 1869385
19 فوریه 1401 در 8:12 ب.ظ
277.6 هزار |

60نقطه نظر

به نفع تراکتور و شاید استقلال;

حالا با تصمیم کمیته تعیین وضعیت مشخص شده است که فسخ قرارداد رضایی با باشگاه تراکتورسازی غیرقانونی است و این مهاجم نمی تواند به تیم جدیدی از جمله استقلال بپیوندد. بنابراین ادعای غرامت او از استقلال تکذیب می شود و حالا باشگاه استقلال می تواند ده میلیارد تومان مطالبه کند.

1791021