بهداد اقبالی; سرمربی ایرانی چلسی کیست؟ / دارایی یک تاجر ایرانی مقیم آمریکا چقدر می ارزد؟ / عکسی از عروسی ایرانی-آمریکایی بهداد اقبالی را ببینید

اقبالی به عنوان مدیر ارشد کلیرلیک در گروه مالکیت چلسی فعالیت خواهد کرد. او در کنار Bully قرار داشت و حضور مهمی در توضیح نقش شرکت سرمایه گذاری آمریکایی در ساختار مالکیت جدید استمفورد بریج است. 60 درصد سهام چلسی متعلق به شرکت Clearlake است.

مراسم ازدواج این زوج تلفیقی از سنت های آمریکایی و ایرانی بود و هر دو به آداب و رسوم خانوادگی خود پایبند بودند.

دوران تصدی رومن آبراموویچ با تصاحب چلسی توسط تاد بولی و کنسرسیومش به پایان رسید. بهداد اقبالی همچنین یکی از اعضای گروه مدیریتی چلسی است که به همراه تاد بولی، هانسیورگ وایس و مارک والتر یکی از مالکان اصلی چلسی محسوب می شوند.

بهداد اقبالی، 46 ساله، ساکن لس آنجلس، ایالات متحده آمریکا و دارای ملیت آمریکایی است. او دارای مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است. اقبالی Clearlake Capital را به همراه خوزه فلیسیانو در سال 2006 تأسیس کرد و از آن زمان تاکنون بر رشد قابل توجه شرکت سهامی خاص از پایگاه آن در سانتا مونیکا، کالیفرنیا نظارت داشته است. این شرکت با سرمایه گذاری در نرم افزار، محصولات صنعتی و مصرفی تقریباً 43 میلیارد دلار درآمد کسب می کند.

بر اساس گزارش فوربس، دارایی خالص بهداد اقبالی 3.4 میلیارد دلار برآورد شده است و او در رتبه 888 ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد.

اقبالی در سال 2014 با جولیا هریس ازدواج کرد. این زوج در وال استریت با هم آشنا شدند و در جزیره الیس ازدواج کردند. هریس درباره این رویداد گفت: «سنت ها و ریشه های خانوادگی برای هر دوی ما بسیار مهم است. من از یک خانواده سنتی جنوبی هستم و بهداد نسل اول مهاجر آمریکایی است و خانواده ای ایرانی دارد. این جزیره بهترین مکان برای اتصال دو فرهنگ بود.”

بهداد اقبالی;  سرمربی ایرانی چلسی کیست؟  / دارایی یک تاجر ایرانی مقیم آمریکا چقدر می ارزد؟  / عکسی از عروسی ایرانی-آمریکایی بهداد اقبالی را ببینید

بهداد اقبالی;  سرمربی ایرانی چلسی کیست؟  / دارایی یک تاجر ایرانی مقیم آمریکا چقدر می ارزد؟  / عکسی از عروسی ایرانی-آمریکایی بهداد اقبالی را ببینید



سرویس اخبار فوتبال خارجی