به نظر می رسد داک پرسکات در سال 2025 برای آژانس رایگان NFL هدایت شود

داک پرسکات، کوارتربک دالاس کابوی، یکی از افراد بعدی در صف قراردادی بزرگ بود. قرارداد چهار ساله او قرار است خارج از فصل آینده NFL منقضی شود، و پیش بینی می شد که او یکی از با ارزش ترین قراردادهای تاریخ لیگ را از تیمی که او را در سال 2016 به خدمت گرفته بود، دریافت کند.

NFL: کابوی ها، پرسکات ظاهراً به مذاکرات قرارداد نزدیک نیستند

اما با توجه به گزارش‌های منتشر شده از دالاس و صحبت‌هایی که مستقیماً از زبان مالک تیم بیرون می‌آید، به نظر می‌رسد که پرسکات در خارج از فصل آینده به جای بازی با قرارداد جدید، راهی آژانس آزاد خواهد شد.

پرسکات این قرارداد چهار ساله را قبل از شروع فصل 2021 امضا کرد. ارزش آن 160 میلیون دلار با ضمانت 126 میلیون دلاری بود و شامل 66 میلیون دلار پاداش امضا بود. ارزش سالانه افزایش می‌یابد، و قرار است موفقیت او تا سال 2024 به 55 میلیون دلار افزایش یابد که پس از دشان واتسون، دومین بازیکن برتر NFL است.

آیا پرسکات می تواند در سال 2025 یک بازیکن آزاد شود؟

به نظر نمی رسد که دو طرف به توافقی قبل از شروع کمپین 2024 نزدیک باشند. به گفته ایان راپوپورت، کارشناس NFL، به نظر می رسد “درک متقابل” وجود دارد که در حال حاضر هیچ مذاکره ای برای تمدید وجود نخواهد داشت، و “هیچ نشانه ای” مبنی بر تمدید رسیدن به آن وجود ندارد. این یک روز پس از آن است که جری جونز، مالک کابوی، نظرات زیر را در رابطه با این وضعیت بیان کرد:

ما همان جایی هستیم که هستیم، برای امسال قفل و بار شده ایم.

جونز و بقیه سازمان کابوی ها از پرسکات در طول دوران او با تیم حمایت کرده اند. آنها معتقدند که او سیگنال‌دهنده است که ترجیح می‌دهند آنها را به سوپربول برسانند، اما اقدامات عدم تمدید قرارداد مطمئناً بلندتر از کلمات است.

اگر پرسکات فصل آینده به آژانس آزاد راه پیدا کند، به لیست بلندبالایی از مدافعان NFL در دسترس خواهد پیوست. برخی از آنها ممکن است از الان تا آن زمان تمدید امضا کنند، اما همانطور که امروز است، افرادی مانند Tua Tagovalia، Russell Wilson و Trevor Lawrence قرار است در سال 2025 قراردادهای منقضی داشته باشند.

موفقیت پرسکات در سال 2024، 21.2 درصد از کل پول اختصاص داده شده کابوی ها برای فصل را تشکیل می دهد. دی مکروس لارنس با کمی بیش از 22 میلیون دلار بالاترین دستمزد بعدی را خواهد داشت.



https://sportslens.com/news/dak-prescott-appears-to-be-headed-for-nfl-free-agency-in-2025/ منبع: