تایلر مورتون در حالی که لیورپول به فراخوان 6 بازیکن نزدیک می شود، پاس گل می دهد – لیورپول اف سی

در جای دیگر، هیچکدام ریس ویلیامز (بلکپول) آدام لوئیس (شهرستان نیوپورت) و نه جارل کوانسا (بریستول روورز) به دلیل زمین های یخ زده که انگلیس را در این آخر هفته گرفتار کرده است، فرصت بازی پیدا کردند.

اوون بکدر همین حال، نام او در تیم روز مسابقه برای تروترها قرار نگرفت، زیرا او همچنان در دومین دوره قرضی خود در فصل به سختی زمان بازی را پیدا می کند.

مورتونبلکبرن در حال حاضر با 43 امتیاز در 28 بازی در جایگاه چهارم قرار دارد و آخرین امتیاز آنها در تساوی 1-1 در بریستول سیتی در روز شنبه به دست آمده است.

برتری بلکبرن تنها 14 دقیقه نیمه دوم ادامه داشت، اما آنتوان سمنیو پس از دفع ضربه زاک واینر به گل تساوی رسید. و نقش مورتون در گل زیر سوال رفت.

در این فصل تاکنون به اندازه کافی از قراردادهای قرضی استقبال نشده است و امید است که به سرعت بتواند به نفع جوانان باشگاه تغییر کند.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/tyler-morton-assists-as-liverpool-edge-closer-to-recalling-6-players/ منبع:

اما انتظار می رود ویلیامز به زودی با این باشگاه به لیورپول بازگردد تا دوره قرضی خود را پس از 17 بازی برای بلکپول کوتاه کند، که در را برای انتقال نات فیلیپس باز خواهد کرد.

در لیگ یک، کانر بردلی 90 دقیقه در شکست 2-1 در دربی به میدان رفت و به هشت بازی بدون شکست بولتون در تمام رقابت ها پایان داد.

را تلگراف لنکاوی او گفت که “به واینر اجازه داد خیلی راحت از کنار او بگذرد” در حالی که فقط یک پایش را بیرون انداخته بود بدون اینکه تاثیری در بازی داشته باشد و عملکرد کلی او را شش از ده ارزیابی کرد.

2M2467K کانر بردلی شماره 21 از بولتون واندررز در جریان مسابقه جام پاپا جان بولتون واندررز مقابل منچستر یونایتد U21 در استادیوم دانشگاه بولتون، بولتون، بریتانیا، 13 دسامبر 2022 از توپ عبور می کند (عکس از فیل برایان/ تصاویر خبری)

تایلر مورتون یک پاس گل دیگر برای بلکبرن در یک آخر هفته ثبت کرد که به دلیل یخ زدگی زمین ها مختل شد و لیورپول تعدادی از بازیکنان را به یاد آورد.

مورتون بیست ساله برای شانزدهمین بازی متوالی لیگ در ترکیب یازدهم قرار گرفت و با یک عقب نشینی برای بردلی دک به تعیین گل ابتدایی بازی کمک کرد.

روورز به تساوی 1-1 ادامه داد و پس از اخراج دانیل آیالا پس از دو کارت زرد، بازی را با 10 نفر به پایان رساند.

چمپیونشیپ همچنان یک لیگ جذاب است که تنها با هفت امتیاز فاصله از رتبه چهاردهم دارد.

این پس از یک دویدن هوشمندانه به جعبه و آگاهی از فضای خالی بریستول سیتی به وجود آمد.

ویلیامز اولین قرمزی نیست که زود فراخوانده می شود زیرا فیدل اورورک (تاون کارنارفون)، جیمز بالاگیزی (کرولی تاون)، یاکوب اوجرزینسکی (رادومیاک رادوم)، مکس وولتمن (دانکاستر) و بیلی کومتیو (اتریش وین) همگی به این کشور بازگشته اند. کرکبی در این ماه پس از تجربیات مختلف وام.