ترکیب احتمالی نفت استقلال در رابطه با مسجد سلیمان

* استقلال با بوشهری آغاز می شود
مهدی قیدی و محمد محبی که به مهره های اصلی استقلال در ترکیب اصلی تبدیل شده اند نیز امروز از ابتدا وارد زمین می شوند. باشوی کوچولو در کرمان ستاره تیمش بود و حالا محبی به دنبال درخشش مقابل نفت مسجد سلیمان است.

ریکاردو ساپینتو بازی امروز تیمش را به دلیل محرومیت از دست داد و عملکرد شاگردانش را از روی سکوها دنبال خواهد کرد. او در این دیدار زبیر نیک نفس را در اختیار ندارد و در این دیدار مقابل حسینی که روز گذشته به تمرینات گروهی اضافه شده بود، بازنده می شود.


سرویس خبر شماره: 1868992
18 فوریه 1401 @ 10:27 |
نمایش 3K |

1نقطه نظر

نسبت به بازی قبلی تغییر خاصی نداشت

* خط وسط، بدون تغییر
ساپینتو از عملکرد هافبک هایش در بازی قبل خوشحال است. روزبه چشمی با سعید مهری به هارمونی خوبی دست یافته و رضاوند نیز در دیدارهای اخیر بسیار خوب ظاهر شده است. آنها امروز با هم به زمین می روند.

استقلالی ها با این فکر که روند خوب خود را حفظ کنند و امیدوارند سپاهان و پرسپولیس را متوقف کنند، در بازی با نفت مسجد سلیمان در خانه به دنبال سه امتیاز هستند.

ترکیب احتمالی نفت استقلال در رابطه با مسجد سلیمان

* رضایی دو خطای کابوس وار را فراموش می کند؟
علیرضا رضایی که 2 اشتباه بزرگ مقابل سپاهان و مس کرمان مرتکب شد، امروز قصد دارد انتقام این تعداد را بگیرد. دروازه بان جوان آبی ها که با مصدومیت سیدحسین حسینی شانس بازی را پیدا کرد، امروز آخرین فرصت او برای نشان دادن توانایی هایش خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلالی ها توانستند هشت امتیاز فاصله بالای جدول را به سه امتیاز کاهش دهند و امروز حتی این فرصت را دارند که این فاصله را به صفر برسانند و یک ساعت مانده به بازی سپاهان و یک در آستانه شوک پرسپولیس، به نوعی بار روانی بر رقبای خود ایجاد کند.

* سلمانی جای خود را تثبیت کرد
جعفر سلمانی با گلی که در بازی قبل به ثمر رساند حضور خود را در ترکیب ثابت کرد. او امروز در سمت چپ بازی می کند و کوین یاماگا نیز مانند بازی های گذشته در سمت راست قرار دارد و خبری از صالح حردانی در ترکیب اصلی نیست.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان:
علیرضا رضایی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یاماگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قیدی – ارسلان مطهری



مجله اخبار فوتبال داخلی

* مطهری همچنان اعتماد ساپینتو را دارد
مطهری پس از گلزنی در دیدارهای متوالی مقابل سپاهان و ملوان، برای سومین بازی متوالی نتوانست دروازه حریف کرمان را باز کند. با این حال، او همچنان قابل اعتمادترین دارایی ساپینتو در خط حمله است و امروز از صفر شروع خواهد کرد.

* تغییری در خط دفاعی وجود ندارد
حسین مرادمند کاملاً ریکاوری کرده و در تمرینات جمعی نیز حضور دارد اما ساپینتو امروز می خواهد از زوج عارف غلامی و رافائل سیلوا استفاده کند. این دو بازیکن در بازی با مس کرمان و پس از 7 بازی باز هم با هم به میدان رفتند اما نتوانستند دروازه تیمشان را بسته نگه دارند و امروز قصد دارند به رضایی برای ثبت یک برگه سفید کمک کنند.