تمرینات ناقص و وضعیت نامشخص ستاره استقلال


سرویس خبر شماره: 2013609
23 آوریل 1403 ساعت 03:12
96 امتیاز خبر

0نقطه نظر

وجود هاردان برابر با آلومینیوم هنوز مشخص نیست

مدافع راست استقلال نتوانست تمرین روز چهارشنبه خود را به طور کامل پشت سر بگذارد.

تمرینات ناقص و وضعیت نامشخص ستاره استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرین روز چهارشنبه با حضور هواداران برگزار شد. آبی پوشان که خود را برای دیدار مقابل آلومینیوم آماده می کنند، تمرینات گروهی و تاکتیکی خود را زیر نظر کادر فنی و در اردوی حجازی انجام دادند.

در این تمرین صالح حردانی که دیدار هفته قبل برابر مس رفسنجان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود حضور داشت. البته این بازیکن نتوانست تمرین خود را به پایان برساند و زودتر از سایر هم تیمی هایش به رختکن رفت.

حردانی که یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این فصل بوده است در بازی های گذشته توانست جای خالی کوین یاماگا را پر کند و حتی قبل از آن در پست غیرتخصصی دفاع کناری مصدوم شد و جانشین مرادمند شد. و سلیمی و یک جورهایی مثل یک کلید فرانسوی در خدمت جواد نکونام بود.

1983471

در دیدار مقابل مس با وجود اینکه فخرالدینی نمایش خوبی داشت اما غیبت صالح در این دیدار احساس شد و کادر فنی آبی ها امید زیادی داشتند که این بازیکن بتواند در جریان بازی به تیم بازگردد.دیدار مقابل آلومینیوم که در سال 1397 برگزار می شود. اراک.

جواد نکونام حالا منتظر تمرین روز پنجشنبه و حتی آخرین تمرین قبل از رفتن به اراک است. باید دید حردانی می تواند مقابل اراکیس به میدان برود یا فخرالدینی خیلی زود به مصاف تیم سابقش می رود. بازیکنی که در نقل و انتقالات زمستانی از ایرالکو به استقلال پیوست.

مجله اخبار فوتبال داخلی