آمار شهر ترسناک: رئال باید تمرکز کند!


سرویس خبر شماره: 2013610
23 آوریل 1403 ساعت 03:00
2.2 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

شاگردان پپ گواردیولا در تمام بازی های این فصل لیگ قهرمانان اروپا 3 گل به ثمر رسانده اند.

آمار شهر ترسناک: رئال باید تمرکز کند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید رفت. مسابقه ای که در آن گل های زیادی زده شد: در مجموع 6 گل، 3 گل برای هر تیم.

نتیجه این دیدار آماری چشمگیر را برای شاگردان گواردیولا در این دوره از لیگ قهرمانان اروپا افزایش داد. این تیم انگلیسی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در 9 بازی 3 گل به ثمر رسانده است.

سیتی در بازی های مرحله گروهی مقابل لایپزیگ، یانگ بویز و ستاره سرخ و همچنین در دیدارهای خانگی و خارج از خانه مقابل کپنهاگ و در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی موفق شد 3 گل متوالی را حفظ کند.

2009445

آماری شگفت انگیز که این تیم را با ۲۷ گل در بین بهترین تیم های اروپا قرار می دهد و هشداری جدی برای رئال مادرید در بازی برگشت به میزبانی ورزشگاه اتحاد است. شاگردان کارلو آنچلوتی در صورت دریافت حداقل 3 گل در طول بازی با مشکل مواجه خواهند شد.

آیا روند باورنکردنی شهروندان ادامه خواهد داشت؟ قبل از دیدار آنها در سانتیاگو برنابئو، این آمار غیرممکن به نظر می رسید، اما آنها توانستند آندری لونین را سه بار شکست دهند. بدیهی است که اگر منچسترسیتی در 10 بازی متوالی موفق به زدن 3 گل شود، شانس بسیار خوبی برای صعود به نیمه نهایی خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال خارجی