تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

دروازه بان

مهاجمان

در روزهایی که سپاهان شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد، انجام بازی های رو به جلو مقابل حریفان سخت است اما بازیکنان باتجربه سپاهان سعی می کنند این نقش را به خوبی ایفا کنند. یکی از این بازیکنان سروش رفیعی است که در بازی با پیکان تلاش زیادی برای پیشبرد تیمش داشت و در این راه موفق هم شد چرا که در نهایت با تیمش پیروزی یک بر صفر مقابل پیکان را جشن گرفت. فصلی که سپاهان شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد، پایانی بهتر از پایان بد است.

مهدی حسینی (مس)
پاس زیبای مهدی حسینی در دقایق پایانی دروازه نساجی را باز کرد. روی این پاس دقیق و دقیق تنها کاری که امید لطیفی انجام داد گلزنی برای مس رفسنجان بود. اتفاقی که در دقیقه 83 افتاد اگر این اتفاق نمی افتاد مس می توانست بازی را با تساوی به پایان برساند. اما آن گل باعث شد مس در دقایق پایانی گل دوم را به ثمر برساند و پیروزی ارزشمندی را در خانه حریف در کرج کسب کند. مهدی حسینی با این پاس دقیق نشان داد که یکی از مهره های مرکزی مس رفسنجان در میانه میدان قرار دارد.
رضا شکاری (گل گهر)
رضا شکاری برای دومین بار در میانه میدان گل گهر برای تیمش گل می زند. بازیکن تیم ملی جوانان جام جهانی جوانان که مقابل تیم هایی چون زامبیا و پرتغال گلزنی کرد، پس از روزهای بی ثمری در فوتبال روسیه به نظر می رسد در ترکیب امیر قلعه نویی دوباره متولد شود. او اگرچه در خط هافبک بازی می کند اما تشنه گل است و از هر فرصتی برای باز کردن دروازه تیم مقابل استفاده می کند. این پست در بازی با آلومینیوم اراک به او پیشنهاد شد و زمینه برای برد 2 بر صفر تیمش در آن بازی حساس شده است.

پایان دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر و همچنان اختلاف 6 امتیازی استقلال و پرسپولیس.

سروش رفیعی (سپاهان)

هافبک ها


سرویس خبر شماره: 1823603 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 01:53 |
1,785 امتیاز خبر|

0نظرات

پای 6 دوباره درگیر است.

مهدی شیری (فولاد)
در جناح راست دفاع فولاد در فاز تهاجمی بازی خوبی مقابل صنعت نفت ارائه کرد و بارها و بارها تیم فولاد را از این جناح جلو آورد و در یکی از این پیشروی ها با همکاری خوب لوسیانو و نجاریان آنها گل زدند. در نیمه اول بازی بیشتر حملات فولاد از جناح چپ بود اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و مهدی شیری با تغییر معادلات حملات متعددی را از جناح خودش تحریک کرد. مهدی شیری پس از جدایی از پرسپولیس حالا روزهای خوبی را در فولاد سپری می کند و این جدایی باعث نشده او عقلش را از دست بدهد.

مهدی ترابی (پرسپولیس)
مهدی ترابی در بازی مقابل ذوب آهن تلاش زیادی کرد تا پرسپولیس را به پیروزی برساند اما گل زودهنگام تیم ذوب آهن توسط سعید باقرپسند کار را برای سرخپوشان کمی سخت کرد. با این حال پاس طلایی مهدی ترابی به مهاجم تاجیکستانی فرصت گلزنی داد و حداقل مانع از خروج پرسپولیسی بازنده از زمین شد. جدای از آن پاس بی عیب و نقص و فوق العاده ای که کمتر در بازی های لیگ برتر می بینید، مهدی در دقایق دیگر بازی هم یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود اما در نهایت یک بار زحمات او به ثمر نشست.

محمد عباس زاده (تراکتور)
محمد عباس زاده در یک بازی هواداران یک پنالتی را از دست داد که تیمش یک امتیاز از هواداران عقب افتاد اما خونسردی خود را از دست نداد و دبل کرد تا مهمترین نقش را در پیروزی 3-2 تیمش ایفا کند. نمونه این روحیه محمد عباس زاده بود که پس از از دست دادن یک پنالتی سعی در جبران آن داشت. این پیروزی بعد از مدت ها پایان خوبی را برای تراکتورسازی رقم زد و چه خوب که در حضور هواداران به پیروزی رسیدند. تراکتورسازی می تواند در بازی های لیگ برتر به روزهای خوب خود بازگردد.

شایان مصلح (گل گهر)
شایان مصلح یکی از گل های تیم گل گهر در بازی با آلومینیوم اراک بود. یعنی روز خوبی در این بازی داشت. چون شایان مدافع است و وقتی گلی می زند فراتر از انتظار است. از سوی دیگر باید به این نکته اشاره کرد که نقطه قوت تیم آلومینیوم اراک در جناح راست است که شایان در آن بازی می کند. به هر حال این مدافع بزرگ در پایان بازی با آلومینیوم اراک یکی از بازیکنان خوشحال داخل زمین بود. کسب سه امتیاز مقابل نایب قهرمان جام حذفی برای شایان و هم تیمی هایش خوب بود.

عملکرد خوب ذوب آهن زیر نظر مهدی تارتار مقابل پرسپولیس شایعات خط مجازی را تکذیب کرد و نشان داد که مهدی تارتار آبروی خود را بیشتر از پرسپولیس می پسندد زیرا سال ها در آنجا کار می کند. مشخص بود که این شایعات و اتهامات در خصوص مجتبی حسینی نیز بی اساس بوده است.

ایمان صادقی (فجر سپاسی)

آرمان رمضانی (استقلال)
آرمان رمضانی یکی از حساس ترین گل های دوران فوتبالش را مقابل شهر خودرو به ثمر رساند. و در دقایق پایانی شهر خودرو فاصله چندانی با کسب نتیجه مساوی در این بازی نداشت. گلی که بار دیگر استقلال را با پرسپولیس 6 امتیازی کرد.این بار آرمان رمضانی هیچکس را برای گلزنی هل نداد و استقلال را به جام نزدیک کرد. او با این گل نشان داد که چه مهاجم موثری است، حتی اگر کمتر بازی کند. او با این گل بدون شک فرصت بیشتری برای حضور در دیدارهای آینده استقلال خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافعان

طبیعی بود ایمان صادقی در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان روزهای پرکاری را پشت سر بگذارد چرا که نفت نیز برای ماندن در جدول تلاش می کند و مطمئنا به دنبال پیروزی خارج از خانه است. در دیدار دو تیم که تلاش می کردند در تساوی باقی بمانند، ایمان صادقی دروازه بان فجر در زمین حضور داشت و دو موقعیت طلایی را از شاگردان رضا مهاجری گرفت و در نهایت بازی را با تساوی بدون گل به پایان رساند. . ایمان صادقی در چند بازی این فصل در دروازه فجر سپاسی عملکرد خوبی داشته است.

سجاد عاشوری (ذوب آهن)
هافبک ذوب آهن با دوندگی فراوان در بازی با پرسپولیس یکی از موثرترین بازیکنان تیمش بود. او که با باقرپسند دو تیم هجومی را تشکیل داده بود در جریان بازی مدافعان پرسپولیس را خسته کرد و دو خطا از آنها گرفت. این آشوری که پاسکاری خاصی دارد سه بار از دروازه پرسپولیس عبور کرد و دریبل موفقی داشت و بهترین بازیکن تیمش در بازی با پرسپولیس بود. سجاد عاشوری و یارانش بازی را خوب آغاز کردند اما تساوی مقابل تیم مدعی قهرمانی شاید برای آنها نتیجه قابل بحثی باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر باعث شد آبی ها با پیروزی دیرهنگام مقابل شهر خودرو، بار دیگر فاصله خود را با پرسپولیس به 6 امتیاز افزایش دهند. 4 هفته تا پایان بازی ها باقی مانده است. با این حال هنوز چیزی روی کاغذ قطعی نشده است و همین باعث می شود بازی های چند هفته اخیر همیشه جذاب و هیجان انگیز باشد.

موتور سیتی با شکست مقابل استقلال شانس ماندن در جدول را از دست داد. اما شانس به طور کامل از دست نمی رود و شاگردان داوود سید عباسی می توانند با امید زندگی کنند. اما تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر. بدون شک بازیکنانی بودند که شایستگی حضور در این تیم را داشتند اما باید یازده بازیکن را انتخاب کنیم. و با ترکیب 2-5-3، چون بازی های زیادی در فاز تهاجمی این هفته خوب کار کرده اند. بر این اساس بازیکنان دیگری نیز می توانند در این ترکیب حضور داشته باشند. مهرزاد رضایی از مس رفسنجان، یوسف بهزادی و محمدحسین حیدری از شهر خودرو، سید محمد قریشی از ذوب آهن، شیرزد تمیروف از پرسپولیس، فرشاد احمدزاده از سپاهان، صالح حردانی از استقلال و…

مجتبی بیژن (شهر خودرو)
کاپیتان شهر خودرو باز هم برای تیمش بدشانس بود و در دقایق پایانی بازی به گل رسیدند. با این حال نمی توان از درخشش این بازیکن در دفاع از شهر چشم پوشی کرد. مدافعی که حداقل در چند صحنه مانع از گلزنی آبی ها شد. اگر شهر خودرو چند بازیکن باتجربه دیگر مثل مجتبی بیژن را در ترکیب داشت، قطعا در قرعه کشی باقی می ماند. به خصوص که در فاز هجومی نشان داد تیم خوبی است و در بازی های زیادی که شکست خورد، موقعیت های کافی روی دروازه حریف ایجاد کرد.