تیم های لیگ برتری خون سیتی می خواهند

پس از چهار سال تحقیق، باشگاه منچسترسیتی با اتهامات مالی متعددی از سوی لیگ برتر انگلیس مواجه شد. بر این اساس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بیش از 100 مورد تخلف از قوانین مالی متهم شد. تخلفاتی که از زمان شروع فعالیت گروه ابوظبی یونایتد به عنوان مالک باشگاه سیتی از سال 2008 تا 2018 انجام شده است. برخی از جرایم بزرگ منچسترسیتی شامل پنهان کردن منبع واقعی بودجه باشگاه، گزارش حقوق یک بازیکن و مربی فقط در یک مهمانی و مانع تراشی عمدی در تحقیقات است. که در دسامبر 2018 آغاز شد.

1799622

در این روزنامه انگلیسی بدون ذکر نام سخنان رئیس یک باشگاه لیگ برتری منتشر شد که به وضوح خواستار مقابله با این تخلف سیتی شده بود. وی در این خصوص گفت: در صورت اثبات اتهام باید مجازات مناسبی در نظر گرفته شود. به نظر من در این صورت آنها مستحق سقوط به دسته پایین تر خواهند بود. صحبت از یک دهه تخلف کار کوچکی نیست. این باشگاه در مدت مذکور تخلفات متعددی انجام داده است و از لیگ برتر می خواهیم تصمیم عادلانه و عادلانه ای اتخاذ کند.

سقوط منچسترسیتی مجازات وحشتناکی است که باشگاه های لیگ برتر می خواهند.

تیم های لیگ برتری خون سیتی می خواهند


سرویس خبر شماره: 1869198
18 فوریه 1401 @ 23:03 |
1.9 هزار |

0نقطه نظر

اگر یک دهه سوء استفاده ثابت شود

البته باشگاه منچسترسیتی در بیانیه ای طولانی به این اتهامات واکنش نشان داد. این باشگاه با ابراز تعجب از اتهامات فوق تاکید کرد که با اتحادیه اروپا همکاری و تعامل نزدیکی دارد و چنین اتفاقی باورنکردنی است. این باشگاه که اکنون خطر بزرگی را احساس می کند – سقوط – از بررسی این پرونده توسط یک کمیسیون مستقل برای نتیجه گیری بی طرفانه استقبال کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال انگلیس خواهان سقوط باشگاه منچسترسیتی به لیگ برتر شدند؛ البته اگر 115 اتهام این باشگاه به دلیل رعایت نکردن فیرپلی مالی ثابت شود. بر اساس گزارش اخیر روزنامه سان، این باشگاه ها از لیگ برتر خواسته اند تا در اسرع وقت حکم قطعی را صادر و تا قبل از پایان فصل جاری تحریم را اعمال کنند.

1799623