جذاب ترین قسمت نقل و انتقالات تابستانی اروپا؛ رئال مادرید به دنبال شماره 9 است/ آیا زمان انفجار در برنابئو این تابستان فرا رسیده است؟

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

از بین همه این نام ها، کین بیشتر از همه به چشم می خورد. ستاره تاتنهام و ملی پوش انگلیسی مدتی است که به رئال مادرید لینک شده و مشتاق است تیمی را ترک کند که موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است. با این حال، مذاکرات با دنیل لوی، رئیس اسپرز همچنان یک مانع بزرگ است و هیچ مذاکره ای بین رئال مادرید و هرکسی که به باشگاه لیگ برتری مرتبط است، انجام نشده است.

لیست اهداف بالقوه به سرعت در حال رشد است. از بازیکنانی چون هری کین، روبرتو فیرمینو، جولیان آلوارز، مارکوس تورام، خوسلو، گونزالو راموس، راسموس هویلوند، کای هاورتز، کولو موانی، ویکتور عثیمان و کریم آدمی نام برده شده است. علاوه بر این، آلوارو رودریگز و خوانمی لاتاسا، جوانان آکادمی رئال مادرید، که در حال حاضر به صورت قرضی در ختافه حضور دارند، نیز به عنوان گزینه هایی برای تقویت خط حمله دیده می شوند.

رئال مادرید در حال آماده سازی بازار نقل و انتقالات تابستانی برای تقویت خط حمله خود است. با این حال، ابهامات زیادی در باشگاه وجود دارد که آنها باید به کدام سمت بروند. بحث حول محور این است که آیا باید روی استعدادهای جوان با پتانسیل بلندمدت تمرکز کرد یا روی بازیکنان با تجربه ای که می توانند تأثیر فوری بگذارند. بحث هنوز باز است و باشگاه فعالانه در حال بررسی گزینه های مختلف است.

مادریدی ها به دنبال یک مهاجم نبودند اما اکنون احساس می کنند باید بازیکنی را پیدا کنند که بتواند مرجعی در تیم باشد. همچنین انتظار می‌رود که آندریچ در سال 2024 به باشگاه مادریدی ملحق شود. طی جلساتی که در والدباس، زمین تمرین باشگاه برگزار شد، ایده اولیه جذب یک مهاجم جوان با پتانسیل توسعه بود. اما خاطرات عملکرد ضعیف بازیکنان قبلی مانند لوکا یوویچ، باشگاه را در رویکرد خود محتاط تر کرده است.

لاتاسا بازیکن دیگری است که تحت نظر است و رئال مادرید همچنان پیشرفت او را زیر نظر دارد. او اخیرا اولین بازی خود را برای ختافه انجام داد و یک گل به ثمر رساند تا بازی را مساوی کند. مربی، خوزه بوردالاس، به او فرصت هایی می دهد که قبلاً نداشت و رئال مادرید همچنان به توانایی های او ایمان دارد.