دربی مرسی ساید با 47 امتیاز اختلاف!


سرویس خبر شماره: 1821154 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 12:41 |
4,434 |

1نظرات

لیورپول – اورتون

ترکیب احتمالی اورتون: پیکفورد، کلمن، مینا، گادفری، میکولنکو، دلف، آلن، ایووبی، گوردون، ریچاردسون، گری.
ترکیب احتمالی لیورپول: آلیسون، الکساندر آرنولد، ماتیپ، فندایک، تسیمیکاس، هندرسون، فابینیو، کیتا، صلاح، جوتا، دیاز.

اورتون البته فصل گذشته 2-0 در آنفیلد پیروز شد، اما لیورپول در این فصل نیز 4-1 در گودیسون پارک پیروز شد و این باشگاه اعلام کرد که اگر اورتون برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر سقوط می کرد، آنها را شکست می داد. . از دست دادن.
لیورپول به جز روبرتو فیرمینو مصدومی ندارد. وضعیت پای او باید قبل از دربی بررسی شود. باشگاه بدون شک به بازی مقابل ویارئال فکر خواهد کرد و نبی کیتا، کاستاس تسیمیکاس و دیگو جوتا می توانند در ترکیب اصلی حضور داشته باشند.
تیاگو آلکانتارا مقابل منچستریونایتد کار بزرگی انجام داد اما می تواند در این بازی استراحت کند. جوئل ماتیپ نیز احتمالا جایگزین ابراهیموویچ کوناته، بازیکن ثابت لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.
اما اورتون دومینیک کالورت لوین را به دلیل مشکل عضله ران از دست داد. دانی فاندبک و آندره گومز ممکن است موفق نشوند. اندرو تاونسند، تام دیویس و ناتان پترسون مدتی است که ناپدید شده اند.
دیل علی به عنوان بازیکن تعویضی مقابل لسترسیتی وارد زمین شد و نقش کلیدی در گل تساوی بازی کرد اما بعید است لمپارد ترکیب اصلی خود را تغییر دهد.

این دربی مرسی ساید برای هر دو تیم اهمیت فوق العاده ای دارد. لیورپول و اورتون امشب ساعت 20:00 در آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت که یکی به فکر برد است و دیگری در فکر فرار از سقوط.

منبع: ورزش ایران



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فاصله دو تیم 15 رده در جدول و 47 امتیاز است. لیورپول همچنان به دنبال موفقیت چهارگانه است و شاگردان فرانک لمپارد می خواهند در لیگ برتر بمانند.
لیورپول در بازی قبلی خود با نتیجه 4 بر صفر مقابل منچستریونایتد پیروز شد. تیم این باشگاه همچنین در حال بررسی بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است که هفته آینده برابر ویارئال غول پیکر بازی خواهد کرد.
ایده آل لیورپول این است که با ویارئال با 10 بازی متوالی بدون شکست روبرو شود. لیورپول در سه هفته اخیر حداقل دو گل و در شش بازی اخیر خود 17 گل زده است.
آنها 11 بازی متوالی لیگ برتر را در خانه بردند و در این مدت تنها دو گل دریافت کردند. این تیم در این فصل در خانه بهترین عملکرد را از نظر امتیاز، گل زده و خورده داشت. به همین دلیل است که بسیاری معتقدند نتیجه بازی مقابل اورتون از قبل مشخص است.
اورتون در طول فصل هواداران خود را نگران نگه داشته است. البته آنها در لحظات جانسوز بازی اخیر مقابل لسترسیتی یک امتیاز حساس به دست آوردند. این تیم در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر 4 امتیاز کسب کرده است.
سرنوشت اورتون در دستان آنهاست، اما این تیم از نظر عملکرد خانگی بدترین تیم لیگ برتر در این فصل است و در 11 بازی خارج از خانه 10 شکست متحمل شده است. به این ترتیب، بعید است که آنها برای لیورپول کار زیادی انجام دهند.