دشان: باید این روند بد مقابل دانمارک را تغییر دهیم


سرویس خبر شماره: 1855430
04 دسامبر 1401 ساعت 14:30
512

0نقطه نظر

منظور ما انتقام نیست، اما؛

این احتمال وجود دارد که فرانسه در دور بعد به مصاف مکزیک یا آرژانتین برود. دشان گفت دوست دارد با کدام تیم روبرو شود.ما در حال حاضر به دو بازی بعدی خود در گروه فکر می کنیم نه مرحله یک هشتم نهایی. اکنون زمان صحبت در مورد حریف در دور بعد نیست. مکزیک و آرژانتین بازی حساسی را پیش رو دارند که در بازی قبلی خود پیروز نشدند. پس از پیروزی، بازی بسیار تعیین کننده ای در پیش داریم. هر تیم در حال حاضر به صعود از گروه خود فکر می کند.

فرانسه در دو بازی اخیر مقابل دانمارک در لیگ ملت ها با نتیجه 2-0 و 2-1 شکست خورده است. دشان درباره بازی برگشت مقابل دانمارک گفت:نه، ما به انتقام فکر نمی کنیم، اما باید این روند را تغییر دهیم. هر بازی متفاوت است و داستان خاص خود را دارد. ما دانمارک را به خوبی می شناسیم و از شکست های گذشته درس گرفته ایم. دانمارک در دو بازی گذشته سیستم را به خوبی مقابل ما تغییر داد و پیروز شد، اما ما نتوانستیم به خوبی با روند بازی سازگار شویم. فردا یک بازی متفاوت خواهید دید.

وضعیت دمبله:عثمان در سال 2018 همراه تیم بود و ما قهرمان شدیم. در چهار سال گذشته او چندین بار با مشکل مواجه شد و مصدوم شد، اما خوشبختانه در سال گذشته وضعیت او بسیار بهتر شد و ما شاهد چند بازی خوب از او در بارسا بودیم. در بازی قبلی درست است که او گل نزد، اما یک پاس گل فوق العاده به امباپه داد.”

دیدیه دشان سرمربی فرانسه در نشست خبری دیدار مقابل دانمارک تاکید کرد که باید دو شکست اخیر مقابل این تیم را جبران کرد.

دشان: باید این روند بد مقابل دانمارک را تغییر دهیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پیروزی 4-1 مقابل استرالیا و شروع خوب جام جهانی، تیم فرانسه قرار است فردا به مصاف دانمارک برود. دانمارکی ها در اولین بازی مقابل تونس با تساوی بدون گل متوقف شدند.

دیدیه دشان سرمربی فرانسه در نشست خبری این دیدار اعلام کردما در همه زمینه‌ها جای پیشرفت داریم و واضح است که می‌توانیم پیشرفت کنیم. در مقابل استرالیا، گل اشتباهی دریافت کردیم و توپ‌های زیادی را در نقاط خاصی از بازی از دست دادیم. به تکامل نزدیک تر است و این کاری است که ما باید انجام دهیم.”

شرایط واران برای بازی فردا:واران حتی می توانست مقابل استرالیا هم بازی کند، اما تصمیم گرفتیم ریسک نکنیم. او برای ما مدافع باتجربه و مهمی است و باید ببینیم شرایط را از نظر روحی و جسمی مناسب می داند یا خیر. من فکر می کنم او اکنون از هر نظر آماده است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی