دیدار پرز با داور ال کلاسیکو در تونل برنابئو!


سرویس خبر شماره: 2016764
5 اردیبهشت 1403 ساعت 12:34 |
2.8K امتیاز خبر|

12نقطه نظر

اعتراض موندپورتیوو

یک نشریه نزدیک به بارسلونا مدعی شده است که فلورنتینو پرز قبل از شروع ال کلاسیکو با سزار سوتو گرادو، داور ال کلاسیکو دیدار کرده است.

دیدار پرز با داور ال کلاسیکو در تونل برنابئو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ال کلاسیکو در برنابئو با برتری 3-2 رئال مادرید به پایان رسید. گل دقیقه 91 جود بلینگهام سرنوشت این دیدار بزرگ را رقم زد و رئال را به پیروزی در لالیگا نزدیک کرد. در داخل زمین هیچ مشکلی بین بازیکنان وجود نداشت و هر چقدر بازیکن بارسا با داور مسابقه مخالفت کردند، هیچ درگیری و تنشی با بازیکنان رئال رخ نداد.

بارسلونا به شدت به پنالتی رئال و گل مشکوک یامال اعتراض کرد و حتی خوان لاپورتا نیز اخیرا مدعی شده است که اگر معلوم شود توپ یامال گل است، درخواست بازی مجدد خواهد کرد.

2014412

در میان تنش های پس از ال کلاسیکو، موندودپورتیوو امروز مدعی شد که قبل از شروع بازی، فلورنتینو پرز با همراهی کارلوس مجیا (مشاور داور رئال) و میگل آنخل پرز لاسا (داور بازی) در تونل برنابئو با تیم داوران خوشحال بوده است. .

نکته جالب در مورد رویارویی کوتاه پرز و سوتو گرادو این است که دو روز قبل از ال کلاسیکو، رئال تی وی به شدت به او برخورد کرد و اشتباهات قبلی او مقابل رئال را زیر سوال برد.

موندودپورتیوو نوشت که خوان لاپورتا عادت به ملاقات با داوران قبل از مسابقات ندارد و این بار از جای خود در سکوهای برنابئو حرکت نکرده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی