دیلن رایولا 5 ستاره QB احتمالا به USC می رود

برای مدتی اعتقاد بر این بود که رایولا به سمت دانشگاه جورجیا متمایل شده بود، جایی که توسط هماهنگ کننده تهاجمی تاد مونکن استخدام شد. با این حال، با جدایی اخیر مونکن برای تبدیل شدن به هماهنگ کننده تهاجمی بالتیمور ریونز در NFL، درها برای رایولا باز گذاشته شده است تا گزینه های دیگر را بررسی کند.

دیلان رایولا دیشب در ESPN بازی های دیوانه کننده ای انجام داد
pic.twitter.com/JqrFssKwNX

به طور کلی، به نظر می رسد بسیار محتمل است که رایولا USC را به عنوان خانه فوتبال کالج خود انتخاب کند. ترکیبی از نزدیکی او به آریزونا، سنت قوی فوتبال مدرسه، و فرصت بالقوه برای بازی بلافاصله زیر نظر مربی بسیار محترم و تهاجمی مانند لینکلن رایلی، آن را برای این بازیکن جوان بی‌معنا می‌سازد.



https://sportslens.com/news/usc-emerges-as-front-runner-to-sign-no-1-recruit-dylan-raiola/ منبع:

رایولا به‌خاطر بازوی قوی‌اش و توانایی انجام پرتاب‌های دقیق در حال دویدن، شهرت دارد، که او را به یک چشم‌انداز بسیار مورد توجه برای هر برنامه فوتبال دانشگاهی تبدیل می‌کند. او زمانی که در ماه مه 2022 متعهد شد، این مجموعه مهارت را به ایالت اوهایو می برد، اما بعداً تصمیم گرفت که از این برنامه برای ادامه استخدام خود صرف نظر کند.

اکنون اعتقاد بر این است که دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) مورد علاقه برای دریافت امضای رایولا است. نه تنها USC نزدیک‌ترین مکان به خانه‌اش در آریزونا است، بلکه انتخاب تروجان‌ها برای رایولا کاملاً منطقی است.

دیلان رایولا، مدافع میانی، بحث شهر در دنیای یارگیری فوتبال دبیرستانی است. بومی آریزونا استخدام‌کننده شماره 1 دبیرستان در کلاس سال 2024 است و به شدت مورد توجه برنامه‌های فوتبال کالج در سراسر کشور قرار گرفته است. اما با توجه به اینکه تاد مونکن دیگر در جورجیا نیست، کوارتربک اکنون در حال بررسی گزینه های خود با USC است که راه را برای گرفتن امضای او پیش می برد.

رایولا به احتمال زیاد به کالوس جنوبی می رود

علاوه بر این، USC دارای سابقه غنی موفقیت در فوتبال کالج است و در طول سال ها موفق به کسب 11 قهرمانی ملی و تولید ده ها بازیکن آمریکایی شده است. رایولا این فرصت را خواهد داشت تا برای برنامه ای بازی کند که نه تنها متعهد به برنده شدن است، بلکه سابقه اثبات شده ای در پرورش استعدادها و آماده سازی بازیکنان برای حرفه های موفق در سطح بعدی دارد.

با وجود این، USC ممکن است به دلیل چندین عامل، از جمله سنت قوی مدرسه در تولید بازیکنان موفق NFL، مانند کارسون پالمر، مت لینارت، و سم دارنولد، در جذب رایولا برتری داشته باشد. همچنین کالب ویلیامز فوق الذکر، برنده جایزه هاییسمن این فصل را تولید کرد.