دیووک اوریگی پیش از این در میان کابوس مصدومیت از میلان جدا می شود – باشگاه لیورپول

تا کنون، این بازیکن بلژیکی تنها 14 بار برای تیم جدیدش بازی کرده است و 502 دقیقه در زمین بازی کرده است و گل و پاس گل او مقابل آث مونزا هنوز تنها سهم اوست.

شروع سختی برای این بازیکن 27 ساله بود، اما با وجود مشکلات مصدومیت و مبارزه برای فرم، او علیرغم غیبت طولانی مدت زلاتان ابراهیموویچ، او را پایین آورد.

این واقعیت که آینده او در حال حاضر زیر سوال است، دشواری هایی را که اوریگی با آن روبرو بوده است، نه تنها از نظر آمادگی جسمانی، بلکه همچنین تاثیر او در زمین نشان می دهد.

اما پس از غیبت در دیدار دوستانه مقابل لیورپول در دبی، اوریگی اکنون به دلیل مشکل ران پای خود برای سال جدید در تردید است.

دبی، امارات متحده عربی - سه شنبه، 13 دسامبر 2022: دیووک اوریگی از میلان در جریان بازی سوپرکاپ دبی 2022 بین آرسنال اف سی و آث میلان در ورزشگاه آل مکتوم.  آرسنال 2-1 و 4-3 در ضربات پنالتی پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اولیویه ژیرو مهاجم اول میلان باقی مانده است، اما با رسیدن فرانسه به فینال جام جهانی، امید می رفت که اوریگی برای از سرگیری سری آ در سالرنیتانا در 4 ژانویه مناسب باشد.

پس از به خدمت گرفتن رایگان، استدلال می شود که فروش در تابستان می تواند یک تقویت مالی برای میلان باشد، اگرچه باید دید که آیا آنها در واقع راه خود را از شماره 27 خود جدا می کنند یا خیر.

پس از یک انتقال رایگان برجسته به آث میلان در تابستان، شروع ساده ای برای زندگی دور از لیورپول برای دیووک اوریگی نبود.

او توضیح می‌دهد که «صدمه چندمین بار اوریگی یک مشکل است» و «با تجربه‌اش باید فوراً تغییراتی ایجاد می‌کرد، اما اغلب آسیب می‌بیند».

از این 14 بازی تا کنون، او تنها 4 بازی را شروع کرده است، که مشابه جایگاه او در لیورپول در دو فصل آخر حضور در آنفیلد است.

https://www.thisisanfield.com/2022/12/divock-origi-already-touted-with-ac-milan-exit-amid-injury-nightmare/ منبع:

و نوشتن برای CalcioMercatoآندره آ لونگونی، روزنامه‌نگار ایتالیایی می‌گوید: «اگر او در سال 2023 برنگردد، میلان می‌تواند تصمیم بگیرد او را در تابستان بفروشد».

اوریگی به اقامت هفت ساله خود در آنفیلد پایان داد که در ماه جولای با قراردادی بلندمدت به میلان پیوست و چالش جدیدی را در سری آ آغاز کرد.