رابطه معلم و دانش آموز به اندازه یک عمر قدمت دارد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نارنجی پوشان رفسنجانی در پایان هفته نوزدهم در اراک مقابل شاگردان مهدی رحمتی دومین شکست فصل خود را متحمل شدند.
این خطا از رامتین که یکی از آماده ترین مدافعان این فصل فوتبال ایران محسوب می شود، انتظار نمی رفت و به همین دلیل یکی از اتفاقات ویژه هفته نوزدهم بود تا اینکه پس از نمایش پیگیر محمد ربیعی. تیم 2-0 مقابل شاگردان پیروز شد نکونام را به خانه آوردند تا در نشست خبری به ماجرای سلیمان زاده و اشتباهش مقابل اراک برگردد و از این بازیکن تمجید کند. ربیعی در صحبت های خود ضمن تمجید از رامتین، او را یکی از بهترین مدافعان سه چهار سال اخیر فوتبال ایران خواند و باز هم به سن این رابطه اشاره کرد.
آخرین نکته ای که محمد ربیعی بر آن اصرار داشت موضوعی است که شاید اهالی فوتبال از آن اطلاع چندانی نداشته باشند، اما ربیعی و سلیمان زاده کار خود را از کرج آغاز کردند و در این بین به نظر می رسد مسیر این دو نفر یکی است. !

1803448

خطای رامتین سلیمان زاده مقابل آلومینیوم و سپس نمایش بی نقص دیگر این بازیکن مقابل خوزستان فوتبال باعث شهرت این بازیکن شد.

رابطه معلم و دانش آموز به اندازه یک عمر قدمت دارد (عکس)

رامتین سلیمان زاده اولین بار در نوجوانی و در تیم صنایع چوب امیر شاگرد ربیعی شد که از سنین پایین به دلیل مصدومیت وارد عرصه مربیگری شد. شهرداری کرج دومین همکاری مشترک این دو تا نوبت به سایپا مهر کرج محسوب می شود که نامی شناخته شده در فوتبال ایران محسوب می شود و پیش از این با سرمربیگری ربیعی مقابل استقلال در جام حذفی بازی کرده است.
ماجراجویی این دو در آلومینیوم اراک ادامه دارد و در حالی که محمد ربیعی چند سال بعد با مس رفسنجان شانس حضور در لیگ برتر را پیدا کرد، در همان سال رامتین سلیمان زاده با آلومینیوم اراک قهرمان لیگ برتر شد تا شروع لیگ. 20. بار دوم شاگرد خود را این بار برای شرکت در مس رفسنجان به خدمت گرفت. خریدی که یکی از شاخص ترین خریدهای این فصل لیگ برتر در حوزه دفاعی محسوب می شود.
روز بعد مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در تهران به مصاف هوادار می رود و رامتین سلیمان زاده به احتمال زیاد یکی از 11 بازیکن اصلی محمد ربیعی در این دیدار مهم مقابل شاگردان ساکت الهامی خواهد بود.

1803450



مجله اخبار فوتبال داخلی