روبن: بایرن باید دوباره من را بخرد!

روبن در گفتگو با بایرن تی وی در مورد این بازی گفت: “حتما بازی خوبی در سطح بالایی خواهد بود. این بازی می تواند در فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد. بازی بسیار جالبی خواهد بود و من نمی توانم صبر کنم. برای تماشای آن.”

1840425

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه هفته جاری به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

تقابل این دو تیم یکی از جذاب ترین دیدارهای این مرحله از لیگ قهرمانان اروپاست و همه منتظر دیدن یک بازی جذاب و سطح بالا از این دو تیم بزرگ و قدرتمند اروپایی هستند.

خاطرات خیلی خوبی مقابل سیتی دارم. اولین چیزی که به یاد دارم برد 3-1 بایرن در لیگ قهرمانان 2013 است. آن بازی واقعا عالی بود. به طور کلی جو در استادیوم های انگلیس خوب است و بازی در آنجا همیشه برای همه خاص خواهد بود.”

این ستاره سابق بایرن در مورد پپ گواردیولا نیز افزود: او در سازماندهی تیمش بسیار خوب عمل می کند، من برای کار او احترام زیادی قائل هستم، فرقی نمی کند کجا کار می کند، رد پای او همیشه نمایان است. سال‌ها برای من بسیار خاص بود. “من مربیان بزرگ زیادی داشتم و از نظر فوتبالی او بهترین بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1900009
20 آوریل 1402 ساعت 11:59
5.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

او درباره تجربیات خوبی که در بازی مقابل سیتی و کسب 6 پیروزی از 7 بازی به دست آورده است، گفت: “بله، بایرن باید دوباره با من قرارداد ببندد. توماس توخل هر زمان که بخواهد می تواند با من تماس بگیرد (می خندد) نه، شوخی کنار، دیگر امکان پذیر نیست. برای دستیابی به چنین نتایجی.